Kompanija „General Motors“ (GM) ruošiasi sukelti revoliuciją elektromobilių pasaulyje, pristatydama naujovišką keturių variklių jėgos agregatą. Remiantis 2024 m. lapkritį pateiktu patentu, naujoji technologija naudoja du elektros variklius, kurie per mechaninę sankabą suka vieną ašį.
Savybės ir privalumai
Ši sistema užtikrina:
- Geresnę trauką ir valdymą ant bet kokio paviršiaus. Važiuojant bekele sukimo momentas automatiškai nukreipiamas į ratą, turintį geriausią sukibimą, todėl idealiai tinka važiuoti bekele.
- Aukštos eksploatacinės savybės ant asfalto: greitesnis pagreitėjimas nuo 0 iki 100 km/val. ir geresnis stabilumas važiuojant dideliu greičiu.
Naujas galios lygis
GM jau sėkmingai naudojo trijų variklių sistemas „Hummer EV“, tačiau keturių variklių sistema atveria naujus kelius. Ji taps pagrindu:
- Sportiniai sedanai, galintys konkuruoti su geriausiais pasaulyje.
- Lenktyniniai automobiliai, optimizuoti greičiui ir tiksliam valdymui.
- Aukščiausios klasės visureigiai.
Konkurencija ir perspektyvos
Nors tokios bendrovės kaip „Rivian“ ir BMW jau pademonstravo savo pasiekimus keturračių variklių sistemų srityje, GM daugiausia dėmesio skiria universalumui. Jų technologija sujungia galią, našumą ir pritaikomumą, todėl ją galima pritaikyti įvairiose ateities transporto priemonėse.
GM siekia tapti naujosios elektrinio transporto eros lydere, o keturmotorių sistema yra tik pirmas žingsnis šia kryptimi.