Internete galima rasti nemažai atvejų, kai atstovybių centrų darbuotojai, užuot atlikę automobilio techninį remontą, jį išardė. Neseniai JAV vienas „Honda“ savininkas papasakojo, kaip nuvežė savo automobilį į atstovybę, kad būtų pakeistos padangos. Tačiau buvo šokiruotas, kai pamatė, kas jam nutiko.
Žurnalas „Daily Dot“ paskelbė straipsnį, kuriame cituojamas „TikTok“ socialinės žiniasklaidos vartotojo, pasivadinusio slapyvardžiu „@autizzyskrrr“, atsiliepimas.
Įrašytame vaizdo įraše vyriškis pasakojo, kad atvyko į automobilio atstovybę pakeisti padangų, tačiau neturėjo laiko laukti, todėl išsikvietė taksi ir išvyko savais reikalais. Tačiau grįžęs pamatė, kad jo automobilis smarkiai apgadintas.
Paaiškėjo, kad mechanikai atbuline eiga įvažiavo į garažą ir taip sudaužė du galinius žibintus bei bagažinės dangtį. Autoservisas sutiko suremontuoti automobilį ir davė nukentėjusiam savininkui pakaitinį automobilį. Tačiau istorija tuo nesibaigė.
Po kelių dienų jis užsuko į automobilių saloną ir pamatė, kad jo „Honda“ stovi aikštelėje nuimtu bagažinės dangčiu, nors lauke lijo lietus, ir laukia detalių.
Vaizdo įrašo autorius išreiškė viltį, kad „Honda“ atkreips dėmesį į šį incidentą ir leis jam pasilikti „Accord“, kurį jis gavo kaip pakaitinį automobilį.
@autizzyskrr #greenscreen ♬ original sound – dee🍉