„Huawei“ paskelbė apie proveržį elektromobilių akumuliatorių technologijoje – kuriamas kietojo kūno akumuliatorius, kuris žada itin greitą įkrovimą ir rekordinį nuvažiuojamą atstumą.
Kaip praneša CarNewsChina, bendrovė jau užregistravo patentą, susijusį su sulfidinių elektrolitų sinteze, kurie bus pagrindinė naujosios baterijos sudedamoji dalis.
Ką daro šį sprendimą išskirtiniu?
Šiuo metu kietojo kūno akumuliatorių technologiją taip pat vysto tokie automobilių gigantai kaip Mercedes-Benz, MG, Nissan ir Toyota. Tačiau „Huawei“ projektas pasižymi unikaliu sprendimu – sulfidinių elektrolitų legiravimu azotu, kuris padeda:
- sumažinti šalutines chemines reakcijas,
- pailginti akumuliatoriaus tarnavimo laiką,
- padidinti saugumą eksploatacijos metu.
Technologiniai pranašumai
Kietieji elektrolitai, palyginti su tradiciniais skystaisiais, leidžia pasiekti 2–3 kartus didesnį energijos tankį. „Huawei“ teigimu, jų kuriamo akumuliatoriaus energijos tankis sieks 400–500 Wh/kg – tai reikšmingas šuolis baterijų rinkoje.
Ko tikėtis vairuotojams?
- Iki 3000 km nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu – tai šiuo metu būtų pasaulio rekordas.
- Įkrovimo trukmė – vos 5 minutės.
- Didesnis saugumas – mažesnė perkaitimo ar užsidegimo rizika nei įprastuose ličio jonų akumuliatoriuose.
Vis dėlto tam, kad šie sprendimai būtų įdiegti plačiai, reikės pritaikyti infrastruktūrą ir įveikti technologinius iššūkius, susijusius su masine gamyba ir integracija į elektromobilius.
Parašyti komentarą