Ekspertai išanalizavo praėjusių metų atliktų techninės priežiūros ir remonto darbų duomenis ir išskyrė ekonominio ir vidutinio kainų segmento automobilių modelius su patikimiausia pakaba.
Ekspertų teigimu, „Hyundai Solaris” ir „Kia Rio” išlieka neabejotinais pakabos patikimumo lyderiais. Šie automobiliai turi tą pačią važiuoklės bazę ir jau daugelį metų demonstruoja savo kokybę.
Kia Optima
Jie tapo lyderiais dėl pakabos įtaiso paprastumo, ne veltui šie modeliai naudojami visuose šalies taksi parkuose. Pakaba dažnai demonstruoja fenomenalius skaičius: 150-200 tūkst. kilometrų rida be remonto ir eksploatacinių medžiagų keitimo. Panašius skaičius demonstruoja ir „Kia Optima” važiuoklė.
Renault Logan
Vienas iš biudžetinių ir važiuoklės atžvilgiu „nesugadinamų” automobilių yra „Renault Logan”. Vidutiniškai automobilio pakaba be remonto gali nuvažiuoti iki 120-150 tūkst. kilometrų, vėlgi dėl savo paprastumo ir padidintos prošvaisos. Pasitaiko unikalių atvejų, kai automobilio rida siekia 200 tūkst. kilometrų, o pakaba nebuvo remontuota nė karto. Kartu rutuliniai guoliai išlieka palyginti silpnas „Renault Logan” pakabos elementas.
Dacia Duster
Verta paminėti, kad panaši važiuoklės konstrukcija naudojama ir aukštesnio kainų segmento modelyje „Renault Duster”.
Skoda Rapid ir VW Polo
Volkswagen Polo ir Skoda Rapid automobiliai pasižymi nusidėvėjimui atsparia pakaba. Jie turi paprastą nepriklausomą pakabą su sija gale, identišką tai, kuri naudojama jau minėtuose „Hyundai Solaris” ir „Kia Rio”.