Automobilio markės vertė nėra abstrakti. Pagrindinis reitingo sudarymo kriterijus yra įmonės pajamos per praėjusius finansinius metus. Agentūra „Brand Finance“ sudarė kasmetinį pasaulinių prekės ženklų įvertintų vertės reitingą „Global 500“, į kurį, žinoma, patenka ir pasaulinės automobilių pramonės atstovai.
Brangiausio 2025 m. automobilių prekės ženklo titulas atiteko „Toyota“. Šio prekės ženklo vertė siekė 64,7 mlrd. dolerių. Pagal šį rodiklį „Toyota“ užėmė aštuonioliktą vietą absoliučiame prekės ženklų reitinge.
Todėl į 2025 m. reitingo šimtuką pateko tokie automobilių prekių ženklai:
- „Toyota“ (18 vieta) – 64,7 mlrd. dolerių;
- „Mercedes-Benz“ (23 vieta) – 53 mlrd;
- Hyundai (29 vieta) – 46,3 mlrd. dolerių;
- Tesla (36 vieta) – 43 mlrd;
- BMW (37 vieta) – 42,5 mlrd. dolerių;
- Porsche (40 vieta) – 41,2 mlrd;
- „Mitsubishi“ (43 vieta) – 40,4 mlrd;
- „Tata“ (60 vieta) – 31,6 mlrd;
- „Volkswagen“ (61 vieta) – 31,4 mlrd;
- Honda (70 vieta) – 28,3 mlrd;
- „Ford“ (86 vieta) – 22,9 mlrd;
- Apple (574,5 mlrd. JAV dolerių) užima pirmąją vietą tarp visų prekės ženklų.
Parašyti komentarą