2021 m. IIA parodoje įvyko miesto hečbeko-transformerio CT-1 prototipo premjera, kuris dėl savo minimalaus vieno metro pločio ir 2,5 metro ilgio gali važiuoti net siauriausiomis gatvėmis. Paspaudus specialų mygtuką, automobilio ratai galėjo pasislinkti dar labiau į išorę, padidindami jo plotį iki 1,3 metro, todėl automobilis posūkiuose neapvirsdavo net ir važiuojant maksimaliu tokiai transporto priemonei nustatytu 88 km/h greičiu.
Paaiškėjo, kad komercinė tokio hečbeko su reguliuojamais matmenimis versija nėra toli. Automobilis vadinsis CT-2 ir pasirodys 2026 m.
Kaip ir prototipas, serijinis hečbekas-transformeris turės dvi iš eilės išdėstytas sėdynes ir po vienas duris kiekvienoje pusėje. Viduje bus centrinis ekranas su svarbiausia vairuotojui informacija ir mobiliojo telefono laikiklis su navigacija.
Ant vairo bus įrengti borto kompiuterio, kruizo kontrolės, garso sistemos ir telefono sistemos valdikliai.
Skirtingai nuo prototipo, kuris turėjo dideles užpakalines duris, CT-2 turi dalijamas užpakalines duris.
Viršutinė dalis, įskaitant galinį langą, atsidaro į viršų, o apatinė – į apačią. Atlenkus galinę sėdynę, bagažo skyriaus tūris 450 litrų (500 litrų nuėmus galinę sėdynę).
Automobilį varo ne vienas, o du elektros varikliai, sumontuoti ant galinės ašies. Jų bendra galia siekia 30 arklio galių. Energiją varikliams tiekia 15 kWh talpos ličio jonų baterija.
Automobilio rida sieks 180 km, tačiau įjungus oro kondicionierių ji sumažės iki 120 km. Įkrauti automobilį iš įprasto buitinio elektros lizdo prireiks 4 valandų ir 30 minučių.
Naujieną gamins bendrovė „Cecomp“, kurios gamykla yra Italijoje. Bazinė automobilio kaina bus apie 19 tūkst. eurų.