Žiemą daugelis vairuotojų susiduria su problema, kai automobilio variklis tinkamai neįkaista, tiksliau neįkaista aušinimo skysčio temperatūra. Tai gali sukelti rimtų pasekmių, įskaitant brangų remontą ir trumpesnį automobilio tarnavimo laiką.
Tinkamos variklio darbinės temperatūros palaikymas yra svarbus jo ilgaamžiškumo aspektas. Jei variklis nėra įkaitęs iki darbinės temperatūros, gerokai pagreitėja dalių susidėvėjimas, padidėja degalų sąnaudos, ant vidinių variklio dalių gali susidaryti anglies nuosėdų. Viena iš labiausiai pažeidžiamų dalių tokiomis sąlygomis yra katalizatorius, kurį pažeidžia kondensatas. Be to, nešildomas variklis mažina salono šildymo efektyvumą, o tai ypač nemalonu žiemą.
Problemą galite nustatyti pagal prietaisų skydelyje esantį temperatūros indikatorių, jei jis ilgai išlieka žemas – nepakyla iki 75-90 laipsnių. Papildomi požymiai: prastas salono šildymas, padidėjusios degalų sąnaudos ir kondensatas išmetimo sistemoje.
Šio gedimo priežastys gali būti sugedęs termostatas, trumpos kelionės, kurių metu variklis nespėja įšilti, arba sugedęs temperatūros jutiklis, kuris pateikia neteisingus duomenis. Šiam procesui didelę įtaką gali turėti ir žema oro temperatūra.
Aptikę problemą, turėtumėte kreiptis į servisą, kur specialistai diagnozuos ir patikrins visus svarbius komponentus: termostatą, aušinimo sistemą ir jutiklius. Laiku pašalinti gedimus padės išvengti rimtų variklio pažeidimų ir nereikalingų remonto išlaidų. Šalto variklio ignoravimas gali turėti rimtų pasekmių, kurios kainuoja brangiau nei laiku atlikta techninė priežiūra.
Parašyti komentarą