Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Kažkas naujo! Tai visiškai naujas vidaus degimo variklis elektromobiliams įkrauti
Automobiliai / Transporto priemonės

Kažkas naujo! Tai visiškai naujas vidaus degimo variklis elektromobiliams įkrauti

Avadi variklis
Dalintis

Šis keistas variklis yra tik prototipas, tačiau jis gali tarnauti kaip elektromobiliuose įmontuotas generatorius. Vidaus degimo varikliai mus lydės dar ilgai, nes automobilių gamintojai neskuba elektrifikuotis.

Tokie automobilių gamintojai kaip „Toyota“ paskelbė apie naujas investicijas į benzinines jėgaines, o tokios rizikos kapitalo įmonės kaip „Avadi“ radikaliai jas pertvarko, kad atitiktų žaliųjų judėjimo reikalavimus. Naujajame „Avadi“ variklio prototipe iš naujo įsivaizduojamas rotacinis variklis, vietoj besisukančio trikampio įrengiant cilindrinį stūmoklį, kuris sukasi apie savo ašį.

Keturtakčiame 0,25 l darbinio tūrio variklyje yra du nepriklausomi savaime išsibalansuojantys švaistikliai, jungiantys vieną besisukantį stūmoklį su pora krumpliaračių. Jie veikia kaip žirklės, palengvinančios sukimąsi. Pavaros sukasi ant karteryje esančio fiksuoto krumpliaračio žiedo, todėl galima sukurti lengvesnį ir galingesnį variklį, turintį mažiau judančių dalių nei tradicinis variklis.

Naujo tipo variklis

Bendrovė mano, kad naujoji variklio konstrukcija gali būti naudojama įvairiose srityse, įskaitant lengvuosius automobilius, tačiau neturėtume tikėtis, kad ji padės sutaupyti degimo energiją. Avadi tvirtina, kad variklis gali būti elektromobiliuose įmontuotas elektros energijos generatorius. Jis yra labai kuklių matmenų ir svorio, o 0,25 litro darbinio tūrio išvysto 15,8 arklio galios. To gali nepakakti galingam akumuliatoriui papildyti, tačiau tai tik prototipas, kurį galima padidinti.

Lėtėjant elektromobilių pardavimams, automobilių gamintojai pristato naujus hibridinius automobilius, kuriuose naudojami įmontuoti generatoriai, pavyzdžiui, „Mazda MX-30“ ir naujasis „Ram 1500 Ramcharger“. Krosoverio baterijai įkrauti „Mazda“ naudoja 0,83 litro darbo tūrio variklį, išvystantį 74 arklio galias. Ram šiek tiek daugiau pasistūmėjo galios srityje – į savo hibridinį pikapą sumontavo 174 AG 3,6 l V-6 variklį, tačiau abu šie modeliai įrodo, kad automobilių gamintojai žaidžia su jėgainių konfigūracijomis.

Šiuo metu variklis yra tik prototipas.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Kas atsitiks, jei elektromobilis išsikraus iki 0

Kai „Tesla” akumuliatorius išsikrauna iki nulio: technologijos ribos ir realybė

Elektromobilių era keičia ne tik mūsų kelionių pobūdį, bet ir verčia iš...

Didžiulis karštis automobilyje

Kaip atvėsinti automobilio saloną per karščius: 10 veiksmingų patarimų

Vasaros karščiai vairuotojams atneša ne tik saulėtą nuotaiką, bet ir nemalonią problemą...

Sunkvežimių dalys

Kas lemia sunkvežimio vairo mechanizmo ilgaamžiškumą?

Sunkvežimio vairo mechanizmas yra vienas svarbiausių komponentų, užtikrinančių saugų ir efektyvų transporto...

Apple iOS 26 su Meteo / Liudas Baronas / Vladimka production / Shutterstock.com

Lietuvos orai – tiesiai jūsų automobilio ekrane: Meteo.lt valdikliai atkeliauja į „Apple CarPlay“

Rudeniop orų stebėtojų laukia naujovės – vairuotojai, turintys „Apple“ įrenginius, galės naudotis...