Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Kinija smarkiai pyksta, reaguoja į naujus ES muitus elektriniams automobiliams
Automobiliai / Transporto priemonėsVerslas

Kinija smarkiai pyksta, reaguoja į naujus ES muitus elektriniams automobiliams

ES prekybos karas su Kinija
Dalintis

Pekinas nurodė automobilių gamintojams atsisakyti didelių investicijų Europos šalyse. Šis „pageidavimas“ nuskambėjo po to, kai buvo įvesti didesni muitai Kinijoje gaminamiems elektromobiliams.

Agentūra „Reuters“ rašo, kad dešimt ES narių, įskaitant Prancūziją, Lenkiją ir Italiją, pritarė iki 45,3 proc. muitų įvedimui, penkios narės, įskaitant Vokietiją, tam nepritarė, o 12 susilaikė.

Kinijos automobilių gamintojams, įskaitant BYD, SAIC ir Geely, buvo nurodyta sustabdyti investicijas į gamyklas šalyse, kurios pritarė muitų didinimui.

Kinijos sprendimas leidžia manyti, kad vyriausybė siekia įtaka derybose su ES dėl alternatyvos muitams, norėdama išvengti staigaus elektrinių transporto priemonių eksporto į svarbiausią rinką sumažėjimo.

Elektromobilių BMS sistema

2023 m. Europai teko daugiau kaip 40 proc. iš Kinijos tiekiamų elektromobilių. Atsižvelgiant į 100 proc. tarifus, taikomus Kinijoje pagamintoms elektrinėms transporto priemonėms JAV ir Kanadoje, sumažėjęs elektrinių transporto priemonių eksportas į Europą galėtų dar labiau padidinti pajėgumų perteklių, su kuriuo susiduria Kinijos automobilių gamintojai savo vidaus rinkoje.

Verta paminėti, kad Kinijos bendrovės turėjo gana didelių planų dėl Europos rinkos. Pavyzdžiui, Ispanijos ministrui pirmininkui Pedro Sanchezui lankantis Kinijoje, viena iš bendrovių sutiko pastatyti 1 mlrd. dolerių vertės gamyklą, kurioje būtų gaminama įranga, skirta vandenilio gamybai. Ispanija buvo viena iš 12 ES šalių, kurios susilaikė per balsavimą.

Antroji pagal dydį Kinijos automobilių eksportuotoja SAIC renkasi vietą elektrinių automobilių gamyklai Europoje ir atskirai planuoja šiais metais Prancūzijoje atidaryti antrą dalių centrą, kad patenkintų MG prekės ženklo automobilių paklausą.

Italijos vyriausybė derasi su didžiausia Kinijos automobilių gamintoja „Chery“ ir kitomis įmonėmis, įskaitant „Dongfeng Motor“, dėl galimų investicijų.

BYD stato gamyklą Vengrijoje, kuri balsavo prieš tarifus. Kinijos elektromobilių milžinė taip pat svarstė galimybę perkelti savo būstinę iš Nyderlandų į Vengriją.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Dūmingumo patikra

Primename: nuo 2026 m. dalis dyzelinių automobilių techninės apžiūros gali būti neįveikta

Nuo kitų metų tam tikrų dyzelinių variklių automobilių savininkams kasmetinės techninės apžiūros...

Įspėjimai dėl bankomato

Artėja bankomatų pokyčiai Lietuvoje: nauji reikalavimai nuo birželio 28 d.

Jau po savaitės – 2025 m. birželio 28 d. – Lietuvoje, kaip...

Kelių mokesčių rinkliavos / Tatiana Diuvbanova / Shutterstock.com

Būkite atsargūs atostogaudami. Vagys naudoja naują metodą vadinamą „prie vartų“

Policija Europoje vis dažniau įspėja apie naują vagių metodą, kuris daugiausia nukreiptas...

Nike prekės ženklas / frantic00 / Shutterstock.com

„Nike“ gelbėjimo planas su Kim Kardashian kol kas atidėtas

„Nike“ paskelbė, kad 2025 m. pavasarį planuotas naujo moteriškos sportinės aprangos prekės...