Nepaisant to, kad kiniškų elektromobilių importui į Europą buvo įvesti muitai, BYD nuosekliai vykdo pasaulinę plėtros strategiją. Gamintojas neseniai nuleido į vandenį savo antrąjį laivą, pavadintą „Changzhou“, kuris netrukus išplauks į Europą su dar viena automobilių siunta.
Kinijos automobilių gamintojai nuosekliai stiprina savo pozicijas Europos rinkoje ir net ir įvestų muitų akivaizdoje neketina stabdyti plėtros. Vienas iš pavyzdžių – BYD prekės ženklas, kuris pastaraisiais metais padarė didelę pažangą ir išplėtė kelių markių transporto priemonių asortimentą.
Transporto priemonių gabenimas iš Kinijos į Europą yra logistinis iššūkis
Tačiau transporto priemonių gabenimas iš Kinijos į Europą išlieka logistiniu iššūkiu. Didžiausia problema – ribotas naujų transporto priemonių gabenimui tinkamų laivų skaičius, o tai apsunkina jūrinę tiekimo grandinės dalį. Balandžio mėn. BYD paskelbė, kad eksportuoja tiek daug elektrinių transporto priemonių, kad jai reikės gerokai padidinti savo transporto parką.
Siekdama įveikti šį iššūkį, bendrovė pastatė nuosavą laivą „Hefei“, kuris oficialiai pristatytas 2024 m. rugsėjo mėn. Vienu metu šiuo laivu galima gabenti iki 7 000 transporto priemonių. Tuo tarpu BYD pradėjo investuoti į kito vežėjo, pavadinto „Changzhou“, statybą. Naujasis laivas prie laivyno turėjo prisijungti vėliau šiais metais. Taip ir įvyko.
BYD antrasis transporto laivas išplaukia į Europą
BYD korporatyvinio padalinio generalinis direktorius pranešė, kad laivas netrukus išplauks su dar viena automobilių siunta. Beveik 200 metrų ilgio transporto laivas gali gabenti 7 000 elektromobilių. Jo pavadinimas kilo iš Kinijos miesto, kuriame BYD nuo 2022 m. pradžios gamina automobilius.
Rytų šaltinių duomenimis, naujasis laivas jau buvo nuleistas į vandenį ir išbandytas nedideliais atstumais. Jis sėkmingai pristatė 5 000 elektromobilių partiją į Lianyungango ir Taicango uostus Jiangsu provincijoje. Netrukus jis oficialiai išplauks per vandenyną į Europą. Tuo tarpu „Changzhou“ yra antrasis laivas, visiškai priklausantis BYD, ir trečiasis augančiame gamintojo eksporto laivų parke.
Netrukus bus pradėta statyti daugiau transporto laivų. Iš viso jų bus 10
BYD paskelbė, kad tai dar ne transporto parko plėtros pabaiga. Per ateinančius dvejus metus prie „Changzhou“ prisijungs dar daugiau laivų – iš viso jų gamintojas nori turėti 10. Tai savo ruožtu reiškia didelę problemą Europos automobilių gamintojams.
Neseniai vykusioje Paryžiaus automobilių parodoje „Renault“ generalinis direktorius Luca de Meo teigė, kad „kinų prekės ženklai sugeba sukurti automobilį nuo nulio per dvejus metus, o tai iki šiol neatrodė įmanoma“. Jei vietos gamintojai neįveiks visų pirma sąnaudų mažinimo iššūkių, netrukus visi galime važinėti automobiliais iš Kinijos.
Šaltinis: Interia.pl
Pirk Kinišką BYD’lo
JEI KAINA BUS MAZA O AUTO KOKYBISKI TAI BUTU LABAI GERAI !!!
Labai šaunu. Pirksiu kinišką, kai tik galėsiu.
Turesim pasirinkima, nieko blogo…
O tai somalio pirtai ką veikia?
nuostabi šalis kinija be galo puikŭs miestai toks londonas ar paryžius tai kalp lietuvos provincijos miesteliai , o automobiliai lai važiuoja į europą ir visur bus žmonėms pasirinkimas po kiek metų bus aišku ko jie verti
Absoliutus debilas, čiurkų miestai apimti smogo, pilni piktų godžių siauraakių, jei tau to reikia tai pats ir važiuok.
Kinai nepalyginti sąžiningesni už lietuviskus balvonus.