Bendrovės atstovas spaudai „AutoExpress“ patvirtino, kad visuose naujausios PPC platformos automobiliuose bus įrengti funkcionalūs išmetimo vamzdžiai. Šio žingsnio „Audi“ ėmėsi išanalizavusi klientų atsiliepimus: savininkams nepatiko „netikri“ antgaliai, kurie nebuvo sujungti su duslintuvu. Grįžimas prie senojo stiliaus išmetimo vamzdžių yra „klientų atsiliepimų“ rezultatas.
Pirmasis modelis, kuriame naudojama PPC (Premium Platform Combustion) platforma, yra „Audi A5“ šeima. Tikimasi, kad visi degalų modeliai turės „tikras“ išmetimo sistemas su bamperio išleidimo anga, o tai reiškia, kad naujieji Q5, A7 ir Q7, taip pat tikėtinas A8 įpėdinis, kuris greičiausiai vadinsis A9, grįš prie klasikinio varianto.
Netikros išmetimo sistemos automobilių gamintojams turi savų privalumų: jos neįkaista, be to, vamzdį lengviau nukreipti po buferiu. Tačiau daugumai klientų tokia konstrukcija nepatinka, ir „Audi“ pirmoji atsisakė šio abejotino sprendimo. Priešingai, „Audi“ elektromobiliai turės „švarius“ buferius be vizualinių nuorodų į modelius su vidaus degimo varikliu.
Netikri išmetimo vamzdžiai buvo montuojami net „įkrautuose“ „Audi“ su S raide, tačiau naujuosiuose S5 liftbakuose ir vagonuose grįžta prie klasikinių išmetimo sistemų. ESK išlaikė firminius chromuotus dvigubus antgalius, o įprastuose modeliuose – padalytus išmetimo vamzdžius su stačiakampiais antgaliais.
Parašyti komentarą