Praėjo 16 metų nuo tada, kai amerikiečių bendrovė „Tesla” pradėjo masinę elektromobilių gamybą. Per šį laiką šis prekės ženklas išpopuliarėjo visame pasaulyje, tačiau gamindama savo automobilius ji niekada nepuolė naudoti ryškių spalvų. Tačiau jų konkurentai nepamiršta šio rinkodaros triuko. Tapo žinoma, ko siekiama šia „Tesla” politika.
Tesla gamoje yra baltos, pilkos, juodos ir sidabrinės spalvos modelių. Labai retai bendrovė sutiko nudažyti savo automobilius ruda arba žalia spalva, bet tai ir viskas. Paskutinė prekės ženklo naujovė – pikapas „Cybertruck” – gaminamas visai be dažymo, tačiau dėl to kyla daug problemų dėl kėbulo korozijos.
Taigi kodėl „Tesla” jau dešimtmečius atkakliai atsisako savo gaminius dažyti kitomis spalvomis? Viskas susiję su prekės ženklo filosofija. 2010-ųjų pradžioje, kai bendrovė pradėjo gaminti „Model S”, supaprastinto dizaino filosofija, vadinama minimalizmu, pasiekė savo viršūnę. Šią tendenciją galima pastebėti daugelyje mokslinės fantastikos filmų. Ja vadovaujasi ir „Apple” dizaineriai.
Tuo pat metu aklas „Tesla” vadovavimasis minimalizmo tendencijomis veda bendrovę į spąstus. Jei prieš 16 metų jos automobiliai atrodė kaip kažkas neįtikėtino ir revoliucingo, tai šiandien prekės ženklo asortimentas atrodo kaip idėjų krizės demonstracija. Bendrovės filosofija neleidžia jai kurti ir siūlyti jokių naujų sprendimų. Futuristinio neįprastų formų pikapo „Cybertruck” atsiradimas yra vienas iš būdų, kuriais „Tesla” bando ištrūkti iš sąstingio. Matyt, prekės ženklas taip pat deda daug vilčių į būsimąjį „Roadster” modelį. Tačiau laikas parodys, kas nutiks praktiškai.