Kol dauguma gamintojų stengiasi iš visų jėgų pritaikyti savo modelių gamą prie sparčiai artėjančios elektromobilių eros automobilizmo realijų, „Lamborghini“ eina prieš srovę. Ji neketina paklusti ir ES reikalavimams. Kokia yra italų prekės ženklo strategija?
Transporto elektrifikavimas yra tarsi dyglys daugelio gamintojų gerklėje. Europos Sąjungos sugalvota žalioji politika šiuo metu lėmė ne ką kitą, o automobilių pramonės nuosmukį. Kartkartėmis išgirstame apie gamyklų uždarymą, naujų investicijų atsisakymą ar gamybos nutraukimą… naujų elektrinių modelių. Deja, taisyklės yra nenumaldomos, o baudos už jų nesilaikymą – per didelės. Todėl tik išskirtiniai gamintojai gali sau leisti maištauti. Vienas iš jų – „Lamborghini“.
Lamborghini negamins elektrinių automobilių. Tam dar bus laiko
Lamborghini, priklausantis Volkswagen grupės markių portfeliui, neketina per anksti įžengti į elektromobilių pasaulį. Kol kas ji koncentruojasi tik į hibridinių automobilių pasiūlą, kurie šiuo metu yra geriausias kompromisas tarp to, ko tikisi klientai, ir to, ko reikalauja valdžios institucijos. Kaip teigė pats markės vadovas Stephanas Winkelmannas, sportinių automobilių segmente diegti elektromobilius dar per anksti.
Pagal Sant’Agata Bolonijoje įsikūrusio gamintojo strategiją pirmąjį elektrinį markės modelį išvysime tik 2029 m. Dar visai neseniai novatoriško elektromobilio premjera turėjo įvykti metais anksčiau, 2028 m., tačiau neturėtume nustebti, jei italų markė užtęs pristatymą ir savo kūrinį pristatys prieš pat įsigaliojant naujų vidaus degimo automobilių registracijos draudimui.
Pirmąjį elektromobilį „Ferrari“ pristatys jau kitais metais
Įdomu tai, kad didžiausia „Lamborghini“ konkurentė „Ferrari“ į elektromobilumą žvelgia kur kas ambicingiau. Pirmasis elektromobilis pasauliui bus pristatytas kitų metų pabaigoje.
Tačiau, anot minėtojo Winkelmanno, rinka tam dar nepasirengusi. „Nemanome, kad 2029 m. yra per vėlu pristatyti elektromobilį mūsų asortimente. Mums taip pat atrodo, kad mūsų segmente rinka tokiam žingsniui nebus pasirengusi nei 2025, nei 2026 m.“ – „Lamborghini“ vadovas pridūrė, kad jį cituoja „Reuters“.
Šaltiniai: Moto.pl
Parašyti komentarą