Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Lenkijos keliais važinės 25 metrų ilgio sunkvežimių junginiai. To buvo laukiama jau daug metų
Automobiliai / Transporto priemonės

Lenkijos keliais važinės 25 metrų ilgio sunkvežimių junginiai. To buvo laukiama jau daug metų

Lenkijoje pradės važinėti nauji sunkvežimių sąstatai
Dalintis

Lenkijos laivybos ir logistikos rūmai (PISiL) paskelbė apie bandomosios programos, pagal kurią bus leista naudoti ilgesnius sunkvežimius su priekabomis, įgyvendinimo pradžią.

 

Infrastruktūros ministerija rengia sąlyginį rinkinių, kurių ilgis neviršija 25,25 metro, patvirtinimą. Tokio ilgio sąstatus, leidžiančius vežėjams optimizuoti pervežimus, šiuo metu leidžiama eksploatuoti 12 Europos šalių: Švedijoje, Suomijoje, Norvegijoje, Danijoje, Vokietijoje, Belgijoje, Nyderlanduose, Ispanijoje, Portugalijoje, Airijoje, Čekijoje ir Slovakijoje. Kelių transporto departamentas šiuo metu rengia bandomosios sistemos koncepciją, o pirminiais duomenimis, ji gali būti sukurta pagal Vokietijoje veikiančios sistemos pavyzdį.

Santrumpa DMC reiškia galimą bendrą transporto priemonės svorį, įskaitant krovinį ir transporto priemonę vairuojančius asmenis. Daroma prielaida, kad 25 metrų ilgio sunkvežimių junginiams bus išlaikytas standartinis leistinas bendrasis svoris – 40 tonų. Tai pabrėžė Lenkijos ekspedicijos ir logistikos rūmai, kurie nepritaria tokiai žemai bendrojo svorio ribai. Todėl ilgesnės puspriekabės sunkvežimiais su priekabomis galėtų vežti tik didesnį kiekį nedidelių krovinių. PISiL siūlo, kad vietoj 40 tonų DMC būtų ne mažesnis kaip 48 tonos, t. y. Čekijoje priimta riba. Esant aštuonių ašių konfigūracijoms ir 48 tonų DMC, vidutinė ašies apkrova kelyje neviršytų 6 tonų, t. y. neviršytų leistinų normų.

 

Apribojimai ilgiems sąstatams

Išplėtus ilgesnių sunkvežimių junginių įvežimą, turės būti taikomi papildomi apribojimai. Lenkijos ekspedicijos ir logistikos rūmai atkreipia Lenkijos administracijos dėmesį į būtinybę patikslinti tokius reikalavimus. Tai apima papildomų mokymų ilgesnių sąstatų vairuotojams įvedimą arba kelių, kuriais leidžiama važiuoti 25 m ilgio sunkvežimiams, paskyrimą.

Pavyzdžiui, Čekijoje 25 metrų ilgio transporto priemonių junginiai pirmiausia turi važiuoti greitkeliais ir negali kirsti geležinkelio bėgių. Atstumas nuo pakrovimo ar iškrovimo vietų iki įvažiavimo į artimiausią greitkelį neturi viršyti 10 km. Kada Infrastruktūros ministerija pradės bandomąją programą, skirtą 25 metrų ilgio sunkvežimiams? Kol kas tai nėra žinoma.

Šaltinis: Moto.pl

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Griežtos baudos

Kelių eismo taisyklių pažeidimai Lietuvoje ir Europoje: kuriose šalyse – didžiausios baudos

Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimai – viena pagrindinių eismo įvykių priežasčių tiek...

Automobilio navigacija

Navigacijai su GPS atėjo galas. Vairuotojai privalo grįžti prie popierinių žemėlapių

Ar įsivaizduoji, kad viduryje kelionės tavo navigacija rodo, jog važiuoji per Kuršių...

Dreba automobilio vairas

Automobilis dreba važiuojant? Patikrinkite šiuos elementus

Vibracijos, jaučiamos važiuojant automobiliu, gali signalizuoti tiek apie nedidelius netikslumus, tiek apie...

Naujas kelio ženklas Lenkijoje F-24 / vivooo / Shutterstock.com

Lenkijoje vienas po kito dygsta nauji kelio ženklai. „Pamatysite F-24 ir gal prieš eismą nebevažiuosite?”

Pastaruoju metu didele problema tapo vairuotojai, kurie į greitkelį ar automagistralę įvažiuoja...