Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Liūdnas elektromobilių likimas. Jie masiškai atsiduria „sąvartyne“. Niekas nenori jų vairuoti

2 min. skaitymo

Sakoma, kad elektriniai automobiliai yra ateitis, bet ar tikrai? Kinijos miestų pakraščiuose atsiranda vis daugiau „elektromobilių kapinių“. Kodėl jų niekas nenori?

Pripažinkime, kad Lietuvoje elektromobilių infrastruktūra vis dar nėra labai išvystyta. Trūksta įkrovimo stotelių ir mechanikų, kurie specializuojasi šio tipo automobilių srityje, o įsigyti tokį automobilį gali sau leisti ne kiekvienas. Tačiau Azijoje padėtis kiek kitokia. Kinijos korporacijos elektromobilius gamina nuo 2000 m., o turėti elektromobilį nėra neįprasta. Miestuose taip pat yra daugybė apleistų transporto priemonių, kurios, nepaisant jauno amžiaus, taip ir nerado savininko. Su kokiomis problemomis susiduriama?

 

Kodėl Kinijoje daug apleistų elektromobilių? Kinų automobilizmo sėkmė turi tamsiąją pusę

„Elektrinė revoliucija“ Kinijoje prasidėjo daug anksčiau nei Europoje. Vyriausybė, norėdama paskatinti įmones įsigyti elektromobilį, pasiūlė dideles subsidijas, kuriomis noriai naudojosi, pavyzdžiui, automobilių nuomos įmonės. Tačiau technologijos pažengė į priekį ir dabar net kelerių metų senumo automobiliai laikomi pasenusiais.

Vienas populiariausių modelių, kuriuos galima rasti „kapinėse“, yra BAIC BJEV EC3, kuris 2017 m. buvo populiarus įmonių automobilių parkų pasirinkimas. Tačiau jo nuvažiuojamas atstumas vienu įkrovimu dabar nepateisina lūkesčių, todėl jį pakeitė kiti modeliai.

 

Susidomėjimas elektromobiliais mažėja. Duomenys nepildo optimizmu

Elektromobilių pramonė Europoje šiek tiek sulėtėjo. Vokietijos federalinė automobilių transporto tarnyba pranešė, kad 2024 m. buvo užregistruota apie 380 000 elektromobilių, t. y. ketvirtadaliu mažiau nei 2023 m.. – Nors į rinką patenka patrauklūs nauji modeliai, pardavimų skaičiai yra gerokai mažesni, nei tikėjosi pramonė ir pageidavo politikai, portale tagesschau.de aiškino konsultacinės bendrovės EY mobilumo ekspertas Constantinas Gallas.

Šaltinis: Moto

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
12 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Audi SQ7 4L V8 TDI
Audi SQ7 4L V8 TDI
prieš 4 mėnesių

A man p* ant tų elektrinių

Gerai būtų
Gerai būtų
prieš 4 mėnesių

Jei pasirodys pigiau grybų naudoti elektrinukai,kuriais dar galima,namie pasikrovus, 200km.nuvažiuot,tai vertės nusipirkti.

Valdas
Valdas
prieš 4 mėnesių

Labai džiugu skaityti, kad pagaliau šitas šlamštas surado savo vietą.

Mano Vardas:
Mano Vardas:
prieš 4 mėnesių

Hibrido gal ir norėčiau bet į pilnai elektrinę tikrai nesėsiu.

Tomas
Tomas
prieš 4 mėnesių

Aš asmeniškai niekada ne persesiu ant elktro automibilio nes jie skleidžia magnetinė spinduliuotė ir kenkia sveikatai . Čia tas pats kad sedetum ant mikrobangų krosnelės !

Elektrikas
Elektrikas
prieš 4 mėnesių
Atsakinėti į  Tomas

Reikėtų tamstai kepuraitę iš folijos pasigaminti, kad dar ir 5G neveiktų kartu su skiepais:)

Xxi
Xxi
prieš 4 mėnesių
Atsakinėti į  Tomas

Ant arklio gali tekt sest, kai dyzelis bus 2.5eur

Raimucka
Raimucka
prieš 4 mėnesių

Lietuvos valsybe kalta apgavo priviliodama elektromobiliu pirkėjus kompensacijom nemokamomis krovimo aikštelem o dabar elektra kyla i aukštumas kroviklos stovi tuscios nes ten pasikrauti elektromobili kosmoso kainos na ka sėdau vel ant dyzelinio automobilio ekologija nuėjo per niek tegyvuoja seihai su savo gaminama nafta

Juokis
Juokis
prieš 4 mėnesių
Atsakinėti į  Raimucka

Tai tik dabar galva ant peciu uzsidejai ir paspaudei mygtuka, kad smegenys funkcionuoti pradetu? Tai ar tamstai dar nedaejo, kad viskas, kas brukama per prievarta anksciau ar veliau tai atnesa diziulius nuostolius tik vartotojui. Nuo kada kapitalistai rupinosi zmoniu gerove? Sita ekologine nesamone jum sekmingai isplove smegenis, nes jokios ekologines katastrofos nera. Tik pinigus i bala ismetei skranbonke nusipirkes. Durniu ir baznycioj musa. Tai tokiu musamu bus nemazai pagal statistika, neskaiciavai?

Jonas
Jonas
prieš 4 mėnesių

Tai kada kalsime vinį į el automobilių grabą? .

Raimundas
Raimundas
prieš 4 mėnesių
Atsakinėti į  Jonas

Greitu laiku 🙂

Postscriptum
Postscriptum
prieš 4 mėnesių
Atsakinėti į  Jonas

Greitai pamatysime 180 * salto mortalė. Per visus kanalus bus pateikiama informacija, kad atsirado naujos kartos vidaus degimo varikliai! Kad dizelis ir benzinas dabar visai neblogai jeigu pirksite mašinas su tokiais varikliais. O svarbiausia infrastruktūra yra, nieko papildomai nereikia galvoti.