Su prabanga ir prestižu siejamas prekės ženklas „Mercedes-Benz“ netikėtai atsisakė savo istorinio taksi verslo. Po 120 metų gyvavimo šis verslas bus uždarytas dėl mažos paklausos ir neatitikimo bendrovės propaguojamiems prabangos standartams.
Mažėjantys pardavimai
Leidinio „Handelsblatt“ duomenimis, 2024 m. „ Mercedes-Benz“ taksi specialiųjų automobilių pardavimai smarkiai sumažėjo. Per aštuonis mėnesius parduoti tik 497 automobiliai, t. y. 71 % mažiau nei pernai. Kritimas ypač pastebimas lengvųjų automobilių segmente, kur paklausa sumažėjo 10-20 kartų.
E klasė praranda pozicijas
E klasės „Mercedes-Benz“, kuris dešimtmečius buvo Vokietijos taksi simbolis, dabar taksistai beveik nenaudoja. Prieš penkerius metus kas antras taksi automobilis Vokietijoje buvo „Mercedes“, o šiandien jų dalis sumažėjo iki 18 %.
Naujoji „Mercedes-Benz“ strategija
Mercedes-Benz generalinis direktorius Ola Kallenius mano, kad taksi rinka yra per maža ir neatitinka prabangaus prekės ženklo įvaizdžio. Todėl bendrovė nutraukia gamyklinių specialių taksi versijų gamybą ir atšaukia specialias nuolaidas taksi vairuotojams.
Istorinė ironija
Įdomu tai, kad būtent Daimleris, Mercedes-Benz pirmtakas, dar 1896 m. išrado šiuolaikinį taksi. Dabar, po daugiau nei 120 metų istorijos, bendrovė atsisako šio verslo.
Kas užims „Mercedes“ vietą?
Vokietijos taksi vairuotojai vis dažniau renkasi „Volkswagen“ („Touran“, „Caddy“) ir „Toyota“ („Corolla“, RAV4), kurios siūlo specialias komercines savo automobilių versijas.
Mercedes-Benz pasitraukimas iš taksi gamybos yra vienos automobilių pramonės eros pabaiga. Šis žingsnis rodo, kad keičiasi bendrovės prioritetai ir ji orientuojasi į prabangos rinkos segmentą.
Parašyti komentarą