Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nauja „Mercedes“ funkcija. Po Kanados ir JAV – laikas Europai

3 min. skaitymo

Ateityje „Mercedes-Benz“, įdiegusi automatinio persirikiavimo į kitą eismo juostą funkciją, pasiūlys toliau tobulinti savo išmaniąsias pagalbos sistemas antruoju SAE lygiu, dažnai vadinamu 2+. Prabangių automobilių gamintojas šiuo metu dirba prie šios funkcijos pritaikymo Europos kelių sąlygoms. Tikimasi, kad jos įdiegimas sutaps su pirmųjų naujosios E klasės automobilių pristatymu.

Automatinis persirikiavimas į kitą eismo juostą įmanomas greitkeliuose su atitinkamu eismo juostų ženklinimu ir struktūriškai atskirtose važiuojamosiose dalyse. Automatinis juostos keitimas, arba ALC, jau įdiegtas C, E ir S klasėse, taip pat visuose JAV ir Kanadoje parduodamuose „Mercedes-Benz“ EQ serijos modeliuose.

DRIVE PILOT

ALC funkcija yra neatsiejama DISTRONIC aktyviosios distancijos palaikymo sistemos su aktyviuoju vairavimo asistentu dalis. Jei priekyje važiuoja lėtesnė transporto priemonė, 80-140 km/val. greičio diapazone „Mercedes-Benz“ gali automatiškai inicijuoti eismo juostos keitimą ir visiškai automatiškai atlikti aplenkimo manevrą – jei tik aptinka atitinkamus eismo juostos ženklus ir pakankamai vietos. Būtina sąlyga – kelias su greičio apribojimu ir įranga, įskaitant MBUX navigaciją. Norint atlikti automatinį eismo juostos keitimą, pažangiajai sistemai nereikia jokių papildomų vairuotojo veiksmų.

Aktyviai važiuojant į kelionės tikslą sistema taip pat padeda orientuotis prie išvažiavimų ir persirikiuojant iš vieno greitkelio į kitą. Naudojant SAE 2 lygio sistemas, atsakomybė visada tenka vairuotojui, taip pat ir automatiškai keičiant eismo juostą. Dėl šios priežasties „Mercedes-Benz“ sąmoningai nusprendė, kad jo rankos turi likti ant vairo. Saugumas yra svarbiausias gamintojo prioritetas – tai taikoma ir siekiant pašalinti priežastis, dėl kurių, pavyzdžiui, dėl klaidingų lūkesčių gali kilti dezorientacija.

Kai kalbama apie automatizuotą vairavimą SAE 2 lygiu, „Mercedes-Benz“ remiasi DISTRONIC aktyviąja atstumo palaikymo sistema ir aktyviąja vairavimo sistema. Ši sąranka padeda vairuotojui važiuoti iki 210 km/val. greičiu. Sistemą galima įjungti visų tipų keliuose. Ypač išsiskiria viena funkcija: važiuojant mažesniu nei 130 km/val. greičiu, aktyvioji vairo stiprintuvo pagalbinė sistema veikia net tada, kai kelio ženklinimas sunkiai įžiūrimas. Kita vertus, DISTRONIC sistema automatiškai reguliuoja greitį, reguliuoja atstumą iki priekyje važiuojančios transporto priemonės ir padeda iš naujo pradėti važiuoti spūstyse.

Su DRIVE PILOT „Mercedes-Benz“ siūlo pirmąją ir vienintelę pasaulyje tarptautiniu mastu patvirtintą itin automatizuoto vairavimo sistemą, atitinkančią SAE 3 lygį. Vartotojas gali jai deleguoti vairavimo užduotis konkrečiomis sąlygomis: esant intensyviam eismui ar spūstims, atitinkamuose greitkelių ruožuose, šiuo metu važiuojant iki 60 km/val. greičiu.

Rezultatas: vairuotojas gali laimėti brangaus laiko ir susikoncentruoti į tam tikrą antraeilę veiklą. DRIVE PILOT Vokietijoje galima užsisakyti nuo 2022 m. gegužės, šiuo metu S klasės ir EQS modeliuose. Mercedes-Benz taip pat yra pirmasis automobilių gamintojas, gavęs atitinkamą patvirtinimą JAV Kalifornijos ir Nevados valstijose.

Ten DRIVE PILOT kaip pasirenkamąją įrangą S klasės ir EQS modeliams bus galima įsigyti 2024 modelio metais, o pirmieji įrengti egzemplioriai pirkėjus turėtų pasiekti 2023 m. pabaigoje.

Šaltinis: i.pl

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus