Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ bus pirmasis automobilis su „Geely“ varikliu. O ką tai turi bendro su „Renault“?
Automobiliai / Transporto priemonės

Naujasis „Mercedes-Benz CLA“ bus pirmasis automobilis su „Geely“ varikliu. O ką tai turi bendro su „Renault“?

Mercedes-Benz CLA su Geely varikliu
Dalintis

Trečiosios kartos „Mercedes-Benz CLA“ bus naudojamas 2,0 l keturių cilindrų variklis, pagamintas „Geely“ ir „Horse“. Primename, kad „Horse Powertrain Limited“ buvo įsteigta 2024 m. gegužės 31 d., ji priklauso „Geely“ ir „Renault“ santykiu 50:50.

 

Variklio galia siekia 250 AG (186 kW), o didžiausias sukimo momentas – 360 Nm. Vidaus degimo variklis, kuris bus naudojamas CLA modelyje, buvo suprojektuotas ir sukurtas bendradarbiaujant „Mercedes-Benz“ ir „Geely“. Pažymėtina, kad „Geely“, kuriai atstovauja jos generalinis direktorius Li Shufu, valdo apie 10 proc. bendrovės „Mercedes-Benz“ akcijų, taip pat turi bendrą įmonę su elektromobilių bendrove „Smart“.

Nors variklis gaminamas Kinijoje, katalizatorius bus montuojamas Vokietijoje, kad atitiktų išmetamųjų teršalų standartus. Ankstesniuose pranešimuose buvo nurodyta, kad variklis bus 48 voltų lengvosios hibridinės sistemos dalis, kurioje bus naudojamas pavarų dėžėje įmontuotas starteris.

Mercedes-Benz CLA kiniškas variklis

Naujasis CLA bus sukurtas pagal MMA architektūrą, jame bus sumontuota švelni hibridinė ir elektrinė pavaros sistema. Šaltinių teigimu, nebus iš tinklo įkraunamo hibridinio varianto.

Geely variklis nebus vienintelė kinų technologija, naudojama CLA. Automobilyje bus montuojamas Kinijos startuolio „Momenta“ bepiločio vairavimo sprendimas. Tai reiškia, kad CLA bus pirmasis „Mercedes-Benz“ su pagalbine vairavimo mieste funkcija. Bendrovė „Momenta“ buvo įkurta 2016 m., o „Mercedes-Benz“ buvo vienas pirmųjų bendrovės investuotojų, 2017 m. dalyvavęs B serijos finansavimo etape.

Tikimasi, kad visiškai naujas CLA debiutuos 2025 m., nors lengvoji hibridinė versija gali būti pradėta pardavinėti tik 2026 m.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Dūmingumo patikra

Primename: nuo 2026 m. dalis dyzelinių automobilių techninės apžiūros gali būti neįveikta

Nuo kitų metų tam tikrų dyzelinių variklių automobilių savininkams kasmetinės techninės apžiūros...

Kelių mokesčių rinkliavos / Tatiana Diuvbanova / Shutterstock.com

Būkite atsargūs atostogaudami. Vagys naudoja naują metodą vadinamą „prie vartų“

Policija Europoje vis dažniau įspėja apie naują vagių metodą, kuris daugiausia nukreiptas...

Stipri kruša

Neturite garažo? Visi būdai, kaip apsaugoti automobilį nuo artėjančios krušos

Pastaraisiais metais klimato kaita lėmė, kad anksčiau Lietuvoje gana reti meteorologiniai reiškiniai,...

Lipnus automobilio vairas

Kodėl vairas tampa lipnus ir kaip išspręsti problemą

Daugeliui vairuotojų pažįstamas nemalonus lipnus sluoksnis ant vairo, kurio neįmanoma pašalinti įprastomis...