Naujas „Jaguar“ prekės ženklo startas sukėlė diskusijų ne tik tarp automobilių gerbėjų, bet ir pačioje gamintojo dizaino komandoje. Vidinę įtampą atskleidė neskelbtas laiškas, apie kurį pranešė „Carscoops“.
Kaip praneša „Carscoops“, remdamasis „Autocar India“, „Jaguar“ dizaino komanda išreiškė nepasitenkinimą sprendimu pavesti naujo logotipo kūrimo darbus išorės agentūrai. Laiške kūrybos direktoriui Gerry McGovernui dizaineriai jautėsi palikti nuošalyje ir nuvertinti.
„Jaučiame, kad logotipas nesieja su Panthera gaminių naratyvu ir vizualiniu identitetu“, – rašoma dizainerių laiške, kurį pasirašė apie 30 komandos narių. Jie pabrėžė, kad sprendimas pasitelkti išorės paslaugas pakirto jų pastangas ir įsipareigojimą plėtoti prekės ženklą.
Naujojo vizualinio identiteto kūrimo darbai buvo pavesti „Accenture Interactive“, kuri 2021 m. įsigijo „Jaguar“ kūrybinę agentūrą „Spark44“. Atrodo, kad šis žingsnis yra vienas iš pagrindinių nepasitenkinimo šaltinių bendrovėje. „Kaip komanda bendradarbiavome įvairiose dizaino disciplinose, siekdami bendro projekto tikslo ir modernios prabangos naratyvo, kurio reikėjo projektui,“ – pabrėžė dizaineriai.

Jie taip pat tiesiogiai užsiminė apie naująjį logotipą, kurį sukūrė išorės agentūra. Jie kaltino naująjį logotipą originalumo stoka ir neatitikimu prekės ženklo dvasiai. „Ant gaminio jis atrodo pernelyg apvalus ir žaismingas. Taip pat buvo pažymėta, kad logotipas labai panašus į kitus prekių ženklus.“ – rašoma laiške.
Šaltinis: Autokult
Parašyti komentarą