Naujasis „Škoda“ krosoveris sukėlė šurmulį: „Bazinis modelis buvo išparduotas per 10 dienų. Indijos leidinys „Autocar“ išsiaiškino, kad gruodžio 2-13 d. subkompaktinis „Kylaq“ surinko dešimt tūkstančių išankstinių užsakymų. Trys tūkstančiai paraiškų buvo pateikta pigiausiai „Classic“ apdailai, o pirmosios partijos kvota baigėsi. Sėkmės paslaptis – padorios įrangos ir patrauklių kainų derinys. Bazinė Škoda Kylaq versija kainuoja tik maždaug 9,3 tūkst. JAV dolerių.
Škoda India prekės ženklo direktorius Petr Janeba pabrėžė, kad pigiausios Kylaq versijos nėra „reklaminės“: jos bus pristatomos. Aukščiausio lygio vadovas mano, kad pradinė „Classic“ komplektacija yra gerai įrengta: trūksta tik informacinės ir pramoginės sistemos. Tačiau jutiklinį ekraną klientai gali įsigyti patys. Kita vertus, standartinėje įrangoje yra šešios oro pagalvės, oro kondicionierius, 16 colių ratlankiai, LED žibintai, stabilizavimo sistema ir reguliuojami galvos atlošai.
Aukščiausios komplektacijos versija turi lengvojo lydinio ratlankius, ventiliuojamas ir elektra valdomas priekines sėdynes, belaidį įtaisų įkrovimą, virtualų prietaisų skydelį, įėjimą be raktelio, multimedijos sistemą su 10 colių jutikliniu ekranu, klimato ir kruizo kontrolę bei aušinamą daiktadėžę. Variklis yra toks pat: „1.0 TSI turbo 3“ (115 AG ir 178 Nm), sujungtas su šešių laipsnių mechanine arba automatine pavarų dėže.
Škoda Kylaq pristatymai prasidės 2025 m. pirmąjį ketvirtį, pirmąją partiją sudarys 33 000 automobilių, o vėliau vėl bus galima užsisakyti bet kurią versiją. Aukščiausia versija kainuoja 1,44 mln. rupijų (17 000 JAV dolerių). Lapkritį „Škoda“ Indijoje pardavė tik 2,9 tūkst. automobilių, o „Kylaq“ debiutas beveik patrigubins pardavimus.
Parašyti komentarą