Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Naujasis „Volkswagen Golf R” hečbekas bus galingiausias modelio istorijoje
Automobiliai / Transporto priemonės

Naujasis „Volkswagen Golf R” hečbekas bus galingiausias modelio istorijoje

Volkswagen Golf R 2
Dalintis

Volkswagen Golf” atnaujintos bazinės versijos buvo pristatytos dar sausio mėnesį, vėliau buvo parodyta kultinė GTI versija, o karščiausia naujiena tapo galingiausias priekiniais ratais varomas „GTI Clubsport”, kuris gegužės pabaigoje buvo parodytas Niurburgringo 24 valandų maratone.

Pavyzdinis visais ratais varomas „Golf R” bus pristatytas birželio 26 d., o kol kas paaiškėjo pirmoji informacija apie šį modelį. Svarbiausia, kad hečbekas taps galingesnis.

Volkswagen Golf R

Naujasis „Golf R” gaus patobulintą 2,0 litro 4 cilindrų variklį su turbokompresoriumi, išvystantį 330 arklio galių ir 310 Nm sukimo momentą. Tai yra 15 arklio galių ir 15 Nm daugiau nei ankstesniame „Golf R”. Taip pat sklando gandai apie galingesnį „Golf R Clubsport”, tačiau informacijos apie tai kol kas nėra. Naujasis modelis nuo nulio iki pirmojo šimto įsibėgės per 4,8 sekundės, o su papildomu „Performance” paketu – per 4,6 sekundės. Didžiausias hečbeko greitis ribojamas iki 250 kilometrų per valandą, tačiau su „Performance Package” paketu ši riba bus padidinta iki 270 kilometrų per valandą.

Visų varančiųjų ratų pavara su traukos vektoriumi bus standartinė įranga, taip pat 7 laipsnių DSG robotizuota pavarų dėžė, kuri bus vienintelis transmisijos variantas – modelis neteko „rankinės”, kaip ir visi naujieji „Volkswagen Golf”. Žadamas „Drift Performance Profile” režimas, kuriuo iki 100 proc. traukos gali būti perduodama galiniams ratams, o siekiant pagerinti elgesį posūkiuose, sukimo momento vektoriavimo technologija gali perduoti iki 100 proc. galios išoriniam ratui ir taip sumažinti nepakankamą posūkį.

Volkswagen Golf R 3

Naujajame „Golf R” standartiškai bus įrengta dinaminė važiuoklės valdymo sistema (DCC), kuri integruotai reguliuoja vairo mechanizmo, pakabos ir akceleratoriaus reakcijos nustatymus. Naujojo modelio eksterjero išskirtinumu taps atnaujinti buferiai, nauji priekiniai žibintai ir „IQ.Light” žibintai su 3D raštais, specialūs 18 ir 19 colių ratlankiai, o interjere bus įrengtas 12,9 colio multimedijos jutiklinis ekranas ir 10,2 colio skaitmeninis prietaisų skydelis su specialia R grafika, rato laiko ir perkrovos jutikliais.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Kelių mokesčių rinkliavos / Tatiana Diuvbanova / Shutterstock.com

Būkite atsargūs atostogaudami. Vagys naudoja naują metodą vadinamą „prie vartų“

Policija Europoje vis dažniau įspėja apie naują vagių metodą, kuris daugiausia nukreiptas...

Stipri kruša

Neturite garažo? Visi būdai, kaip apsaugoti automobilį nuo artėjančios krušos

Pastaraisiais metais klimato kaita lėmė, kad anksčiau Lietuvoje gana reti meteorologiniai reiškiniai,...

Lipnus automobilio vairas

Kodėl vairas tampa lipnus ir kaip išspręsti problemą

Daugeliui vairuotojų pažįstamas nemalonus lipnus sluoksnis ant vairo, kurio neįmanoma pašalinti įprastomis...

Griežtos baudos

Kelių eismo taisyklių pažeidimai Lietuvoje ir Europoje: kuriose šalyse – didžiausios baudos

Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimai – viena pagrindinių eismo įvykių priežasčių tiek...