Nuo sausio mėnesio BMW į visus naujus dyzelinius modelius, kuriuos gamina Vokietijoje, pradės pilti hidrintu būdu apdorotus augalinius degalus HVO 100. Šie degalai išmeta 90 proc. mažiau teršalų nei įprastinis dyzelinas ir yra gaminami iš kelių atliekų, įskaitant aliejų.
BMW mano, kad norint gerokai sumažinti CO2 emisiją automobilių pramonėje, reikia įvairių technologijų. Nuo sausio mėnesio visuose naujuose dyzeliniuose modeliuose, kuriuos kompanija gamina Vokietijoje, bus pilni HVO 100 hidrinto augalinio kuro bakai.
Pasak „Carscoops“ ir „Electrek“, Vokietijos automobilių gamintojas dėl šios iniciatyvos bendradarbiauja su Suomijos gamintoju „Neste“. Šie degalai gaunami iš įvairių atliekų, pavyzdžiui, kepimo aliejaus ir kitų atsinaujinančių žaliavų. Jis jau naudojamas BMW gamyklose Miunchene, Dingolfinge, Regensburge ir Leipcige, tačiau šiuo metu į naujus dyzelinius automobilius jo įpilama tik 5-8 litrai į vieną baką.
Skelbiama, kad šis kuras per savo gyvavimo ciklą išskiria 90 % mažiau šiltnamio efektą sukeliančių dujų, palyginti su įprastiniu iškastiniu dyzelinu. Be to, kad šis kuras yra ekologiškesnis, jis geriau nei įprastas dyzelinas įsijungia šaltuoju metų laiku. Šių degalų taip pat galima įsigyti daugelyje degalinių Vokietijoje, o BMW nuo 2023 m. kovo mėn. juos naudoja kai kuriuose logistikos sunkvežimiuose.
BMW taip pat paskelbė, kad prisijungė prie „eFuel Alliance“ – didelės interesų grupės, atstovaujančios maždaug 170 įmonių visame pasaulyje, kurios yra įsipareigojusios naudoti eFuel kaip iškastinio kuro pakaitalą. Tarp kitų grupei priklausančių bendrovių yra „Suzuki“, „Mazda“, „Bosch“, „Siemens“ ir „Honeywell“.
Šaltinis: Electrek