Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas

Nauji GSE netrukus! „Stellantis“ žada naują etapą „Opel“ gamoje

3 min. skaitymo

Praėjus trejiems metams po to, kai buvo paskelbtas legendinės GSE santrumpos sugrįžimas į „Opel“ automobilius ir pristatyti pirmieji modeliai, atėjo laikas naujam etapui. Vokietijos prekės ženklas, priklausantis „Stellantis“ koncernui, pristatė anonsą, kuris pranašauja naujų dinamiškų automobilių premjerą.

2022 metų rugsėjį „Opel“ paskelbė apie GSE santrumpos sugrįžimą, šįkart reiškiančią „Grand Sport electric“. Šios versijos modeliai turėjo įkūnyti aukštą našumą kartu su nulinės emisijos mobilumu. Praėjus beveik dvejiems metams nuo šio paskelbimo, o modeliams jau pasiekus prekybą, „Opel“ pristatė naują etapą.

Opel Astra GSe

Stellantis pristato naują etapą „Opel“ GSE linijai

„Opel“ „YouTube“ kanale pasirodė dar vienas anonsas, kurio pagrindas – trys gerai žinomos raidės: GSE. Tai linija, atkurta 2022 metais, kai „Grand Sport Einspritzung“ buvo pakeista šiuolaikišku „Grand Sport electric“. Tuo metu GSE buvo priskirta sportiškiems „plug-in“ hibridiniams modeliams, tokiems kaip „Astra Tourer GSE“.

Neseniai paskelbtame anonse „Opel“ nubrėžė naują GSE kryptį – atsisakoma hibridinių sprendimų ir pasirenkamas elektrinis pavara, užsimenant apie naujų modelių atėjimą. Pagal automobilių žiniasklaidą, būsimi GSE modeliai pasiūlys iki 240 AG galios su elektrine pavara, tokia kaip „Alfa Romeo Junior“. Ekspertų nuomone, „Opel“ gali pasirinkti AWD sistemą, pridėdama dar vieną elektros variklį. Visi planai turėtų paaiškėti dar šiais metais, kaip nurodo „Stellantis“ viešosios komunikacijos šaltiniai.

Opel Astra GSe 2

„Opel“ taikosi į jaunimą? Atrodo, pavydi „Seat Cupra“ sėkmės

Visiškai elektrinės GSE linijos įvedimas rodo pagrindinę „Stellantis“ strategijos kryptį. Koncernas neseniai išplėtė „Leapmotor“ ir Kinijos prekės ženklo „Hedmos“ veiklą. Dabar, regis, atėjo metas investuoti į vokiškąjį „Opel“, kuris su GSE subprekės ženklu turėtų tapti patrauklesnis jaunesniems vairuotojams. GSE taip pat turėtų būti atsakas į „Seat Cupra“ sėkmę.

Be to, anonsas, pristatantis „naują etapą“, buvo sukurtas taip, kad pasiektų žmones, kurie su automobiliais susipažino neseniai. Jame „Opel“ pabrėžia emocinį turinį, atskleisdama kiekvienos GSE raidės reikšmę: G reiškia vokišką inžineriją, keliančią emocijas, S reiškia greitį ir dinamišką posūkių įveikimą, o E – emocijas, euforiją ir jaudulį. Visa tai sujungiama į šūkį – „OMG! GSE“.

Opel Astra GSe 3

Ar GSE taps „OMG“? „Plug-in“ serija nebuvo labai sėkminga

Naujas anonsas ir „Opel“ planai kelia dvejopas ekspertų nuomones. Atkreipiamas dėmesys, kad 2022–2024 metų „plug-in“ versijos nepasiekė didelio žinomumo. Prekės ženklas susiduria su iššūkiu populiarinti elektrinius modelius už Vokietijos ribų.

Laikas parodys, ar įspūdingas marketingas pakeis dabartinę tendenciją. Galimas GSE sėkmės raktas – ar paskui reklaminę kampaniją seks konkretūs, išskirtinio charakterio ir kokybės produktai, kurie išsiskirs tarp konkurentų. „Stellantis“ turi išteklių įgyvendinti šią viziją, tačiau „Opel“ turės pasirūpinti, kad GSE netaptų dar vienu eiliniu elektriniu automobiliu.

Nuotr.: Opel

Šaltinis: motoryzacja.interia.pl

Įvertink šį straipsnį

Suteikiame jums galimybę įvertinti mūsų turinį. Spustelėkite ant žvaigždės, kad įvertintumėte!

Vidutinis reitingas / 5. Balsų skaičius:

Kol kas nėra balsų! Būkite pirmas, įvertinęs šį įrašą.

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus