Vokiečiai svajoja sugrįžti į aukso amžių. Todėl jie nusprendė surengti šturmą pigiausių elektromobilių segmente Europoje. ID.EVERY1 yra nedidelis, bet gana erdvus. Be to, jis į „Volkswagen“ asortimentą įves svarbią naujovę.
Prieš kurį laiką „Volkswagen“ pristatė elektrinį ID.2all modelį. Tuo metu visi manė, kad tai bus pats pigiausias vokiečių markės automobilis su nuline emisija. Šiandien jau žinome, kad taip nebus. Nes „2all“ gaus dar pigesnį brolį. Juo taps hečbekas, pavadintas ID.EVERY1.
Volkswagen ID.EVERY1 bus miesto tipo. Jis galės nuvažiuoti iki 250 km
Naujasis „Volkswagen ID.EVERY1“ kartu su „ID.2all“ papildys elektrinių šeimyninių miesto modelių šeimą. Jame bus siūloma priekinių ratų pavara, jis bus kuriamas ant MEB platformos.
Kas žinoma apie „Volkswagen ID.EVERY1“?
Tikimasi, kad automobilio ilgis bus 3880 mm. Tai reiškia, kad jis bus šiek tiek trumpesnis už dabartinės kartos „Polo“ modelį. Automobilio salone turėtų tilpti keturi keleiviai. Savo ruožtu bagažinė talpins 305 litrų bagažo. ID.EVERY1 bus miesto modelis. Todėl jam nereikės daug galios. Prie priekinės transporto priemonės ašies pritvirtintas elektrinis agregatas pasiūlys priimtiną 95 arklio galią. Tai leis automobiliui įsibėgėti iki 130 km/val. Kalbant apie ridą, vokiečiai prognozuoja, kad ji sieks apie 250 km.
Volkswagen ID.EVERY1 jėgainė nebus itin revoliucinga. Ji aiškiai suformatuota miesto galimybėms ir nedidelei kainai. Panašiai kaip prieš kelerius metus siūlytame nebrangiame „Škoda Citigo-e“. Tačiau paprastumas ir grįžimas prie šaknų, sukurtų pristatant pirmąjį „Golf“, nereiškia, kad ID.EVERY1 neturės naujovių.
Tai bus pirmasis visos grupės modelis, kuriame bus naudojama visiškai nauja programinės įrangos architektūra. Tai reiškia, kad būsimame pradinio lygio „Volkswagen“ automobilyje naujosios funkcijos galės būti diegiamos visą jo gyvavimo laiką. Net ir įsigijus automobilį jį bus galima individualiai pritaikyti.
Ar naujasis „Volkswagen“ atims klientus iš „Dacia Spring“?
Vokiečiai skelbia, kad salone jis turėtų kainuoti apie 20 000 eurų. Ar ši suma jums ką nors reiškia? Ji reiškia vieną dalyką. VW norėtų mesti iššūkį pigiausiems elektriniams automobiliams rinkoje. Biudžetinis ID gali pakenkti tokių modelių kaip Dacia Spring arba Leapmotor T03 pardavimams. Už tokią sumą automobilis turi realią galimybę tapti masiniu elektromobiliu.
Žinoma, kol kas kalbame tik apie prielaidas. Kad tai sužinotume, teks palaukti iki 2027 m. Nors pirmąsias prognozes galima daryti jau maždaug metais anksčiau. Serijinė ID.2all versija turėtų debiutuoti 2026 m. Šį modelį VW įvertino 25 000 eurų.
Šaltinis: Moto.pl
Parašyti komentarą