Volkswagen patvirtino, kad antrosios kartos populiarusis T-Roc bus paskutinis naujas bendrovės automobilis su vidaus degimo varikliu. Naujasis T-Roc buvo pastebėtas žiemos bandymų metu Europoje. Nuotraukose matyti pokyčiai automobilio priekinėje dalyje, kur atnaujintas žibintų ir radiatoriaus grotelės dizainas, įkvėptas naujausio VW Tiguan.
Pastebimi dizaino pokyčiai
Šoninis T-Roc vaizdas rodo ryškesnius pokyčius: pašalinta būdinga linija virš durų rankenų, šiek tiek pakoreguoti durų iškirpimai, o stogo spoileris tapo ilgesnis, suteikiant modeliui kupė tipo siluetą. Galinėje dalyje VW logotipas perkeltas aukščiau, o galiniai žibintai dabar atrodo sujungti, kas gali reikšti logotipo apšvietimą. Galinis bamperis gavo naują apatinę dalį, horizontalius atšvaitus po galinėmis durimis ir pakeistą numerio ženklo vietą.
Techninės specifikacijos
Naujasis VW T-Roc, kaip tikimasi, naudos MQB platformą, analogišką atnaujintam Golf modeliui. Variklių gama apims du hibridinius variklius, kurių galia sieks atitinkamai 115 ir 150 arklio galių, taip pat du prijungiamus hibridus su elektros rida iki 100 kilometrų ir galia iki 272 arklio galių GTE komplektacijoje. Benzininiai varikliai apims 1,5 litro TSI variklius, kurių galia bus 115 ir 150 arklio galių, bei 2,0 litrų TSI GTI variantą su 265 arklio galiomis. Taip pat bus prieinami du 2,0 litrų dyzeliniai varikliai su 115 ir 150 arklio galių galia.
Specialios modelio ypatybės
Įdomu tai, kad T-Roc GTI niekada nebuvo modelių linijos dalis, nors buvo T-Roc R variantas su 300 arklio galių galia. Kol kas nežinoma, ar ši aukšto našumo modelio versija pasirodys antrosios kartos automobiliuose. Be to, Volkswagen nusprendė nutraukti T-Roc Cabrio gamybą. Naujojo T-Roc pasirodymas rinkoje numatomas šiais metais.
Volkswagen T-Roc antrosios kartos modelis žada būti įspūdingas atnaujinimas su daugybe techninių ir dizaino patobulinimų. Automobilio gerbėjai nekantriai laukia šio modelio pasirodymo, kuris turėtų įnešti naujų vėjų į kompaktinių SUV segmentą.
Parašyti komentarą