Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Naujų automobilių pardavimas Europoje mažėja. Viskas lėtėja
Automobiliai / Transporto priemonės

Naujų automobilių pardavimas Europoje mažėja. Viskas lėtėja

Tesla Model Y pardavimai Europoje
Dalintis

Europos automobilių gamintojų asociacija paskelbė šių metų lapkričio mėn. naujų automobilių pardavimo rezultatus ir taip apibendrino pirmuosius 11 2024 m. mėnesių.

 

Pardavimai, o iš tikrųjų naujų automobilių registravimas ES šalyse lapkričio mėn. sumažėjo 1,9 proc. Iš keturių didžiausių rinkų daugiausia prarado Prancūzija (- 12,7 proc.) ir Italija (- 10,8 proc.). Vokietijoje įregistruotų automobilių skaičius išliko panašus (+0,5 proc.) ir tik Ispanijoje užfiksuotas 6,4 proc. padidėjimas.

2024 m. 11 mėnesių suvestinė daug geresnė, nes rezultatai, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, pagerėjo 0,4 proc. Iš pirmojo ketvertuko vėl pirmauja Ispanija (+5,1 proc.), o kitose rinkose registravimas sumažėjo. Prancūzijoje skirtumas, palyginti su šiais metais, yra 3,7 procento, Vokietijoje – 0,4 procento, o Italijoje – 0,2 procento.

 

Lapkričio mėn. elektrinių automobilių registravimas sumažėjo daug labiau nei visa naujų automobilių rinka

Kaip parduodami elektromobiliai Europoje? Ne itin gerai. Nors vidutinė BEV rinkos dalis lapkričio mėn. padidėjo nuo 15 proc. iki 16,3 proc., įregistruotų automobilių skaičius sumažėjo 9,5 proc. iki 130 757 vnt. Panašiai yra ir su iš tinklo įkraunamais hibridiniais automobiliais (PHEV), kurie lapkritį užėmė 7,6 proc. rinkos, t. y. 0,6 proc. mažiau nei prieš metus. Kartu jų apimtis sumažėjo 8 proc.

Tačiau lapkritį pasipildė hibridai be įkrovimo galimybių – jų pardavimai išaugo net 18,5 proc. Tik reikėtų nepamiršti, kad ACEA šiai kategorijai priskiria ne tik automobilius su visiškai hibridine pavara, bet ir vadinamuosius minkštuosius hibridus.

Kodėl Europoje elektromobiliai parduodami prasčiau nei tikėtasi?

Tam įtakos turėjo, matyt, subsidijų tokiems automobiliams nebuvimas ir elektros energijos kainų padidėjimas. Be to, rezultatus pablogino silpni Tesla pardavimai , kuriuos neigiamai paveikė papildomų muitų įvedimas elektromobiliams iš Kinijos. Vis dėlto reikėtų nepamiršti, kad visose Senojo žemyno šalyse kartu paėmus kalbama apie daug didesnę rinkos dalį ir rinkos prisotinimą. Tai nereiškia, kad turime reikalą su elektromobilių bumo pabaiga, o daugiausia su šio rinkos segmento sąstingiu.

Šaltinis: Moto.pl

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Kas atsitiks, jei elektromobilis išsikraus iki 0

Kai „Tesla” akumuliatorius išsikrauna iki nulio: technologijos ribos ir realybė

Elektromobilių era keičia ne tik mūsų kelionių pobūdį, bet ir verčia iš...

Didžiulis karštis automobilyje

Kaip atvėsinti automobilio saloną per karščius: 10 veiksmingų patarimų

Vasaros karščiai vairuotojams atneša ne tik saulėtą nuotaiką, bet ir nemalonią problemą...

Sunkvežimių dalys

Kas lemia sunkvežimio vairo mechanizmo ilgaamžiškumą?

Sunkvežimio vairo mechanizmas yra vienas svarbiausių komponentų, užtikrinančių saugų ir efektyvų transporto...

Apple iOS 26 su Meteo / Liudas Baronas / Vladimka production / Shutterstock.com

Lietuvos orai – tiesiai jūsų automobilio ekrane: Meteo.lt valdikliai atkeliauja į „Apple CarPlay“

Rudeniop orų stebėtojų laukia naujovės – vairuotojai, turintys „Apple“ įrenginius, galės naudotis...