Elektromobiliai vis dažniau minimi kaip ateities transportas, žadantis švaresnį orą ir tvaresnę aplinką. Tačiau neseniai kilęs ažiotažas dėl 10 metų senumo „Tesla“ akumuliatoriaus keitimo kainos verčia susimąstyti, ar ši ateitis prieinama kiekvienam.
Socialiniuose tinkluose paskelbta istorija apie „Tesla“ savininką, kuriam servisas už akumuliatoriaus keitimą pateikė 48 316 eurų sąskaitą, sukėlė tikrą diskusijų audrą. Nors vėliau paaiškėjo, kad reali kaina yra mažesnė (apie 20 000 eurų), ji vis tiek išlieka stulbinanti. Už tokią sumą galima įsigyti naują automobilį su vidaus degimo varikliu!
Šis atvejis atskleidžia svarbų elektromobilių aspektą – akumuliatoriaus ilgaamžiškumą ir keitimo išlaidas. Nors gamintojai teigia, kad akumuliatoriai tarnauja ilgai, realybė rodo, jog po kelerių metų eksploatacijos jų talpa mažėja, o keitimas kainuoja brangiai.
Ką daryti elektromobilių savininkams?
- Rinktis naujesnius modelius: Naujesni elektromobiliai turi patobulintus akumuliatorius, kurie tarnauja ilgiau ir yra pigesni pakeisti.
- Laikytis gamintojo rekomendacijų: Tinkama akumuliatoriaus priežiūra gali prailginti jo tarnavimo laiką.
- Įvertinti visas išlaidas: Prieš perkant elektromobilį, svarbu įvertinti ne tik jo kainą, bet ir galimas eksploatacijos išlaidas, įskaitant akumuliatoriaus keitimą.
Elektromobiliai turi daug privalumų, tačiau brangus akumuliatoriaus keitimas yra rimtas trūkumas. Kol kas ši technologija yra gana nauja ir brangi, tačiau tikėtina, kad ateityje akumuliatorių kainos mažės, o jų tarnavimo laikas ilgės. Iki tol svarbu atidžiai įvertinti visus „už“ ir „prieš“ prieš perkant elektromobilį.
Šaltinis: Moto.pl
dar reikia nepamiršti, kad labai kenkia sveikatai. man patiko kaip Nissan aprašė įvairius niuansus dėl sveikatos. Pavyzdžiui kas turi širdies problemas ar įvairius elektronikos prietaisus kūne ir jiems nerekomenduojama važiuoti su el. mašinom. Dar esam matė ir nekartą kaip pagyvenusiems žmonėms pasidaro blogą, negera važiuojant su el. autobusais ir lipa lauk. Tas tvarumas ir jokios apsaugos nuo skleidžiamis energijos kūnui prie gero neprives
Tokie straipsniai zmones klaidina ir stumia toliau prikti brangiai explotuojamus vidaus degimo automobilius. Vairuoju Tesla model Y, virš metu jau prasukau virš 80k kilometru. Baterijai viskas ok, o jei nebebus ok, nieks neliepia keisti į naują, meistrai pakeis tik neveikiančius celius ir tiek, toliau vaziuosit be vargo, o ir kainos el mašinų dabar pigesnės nei tu fosiliniu, (kalbu apie naujas masinas) pasitikrinkit
Nenoriu būti ekologiškas , bet esu priverstas. Šiandien sužinojau , kad turiu keisti DPF filtrą ir dalį duslintuvo. Kainuos 1500 eurų. O mašina nuvažiavo tik 120 000 km. Prie 110 000 km jau keičiau AdBlue sistemą. Baką gavau nemokamai, uz pakeitimą 200 eur. Peugeot 1.6 variklis… Mašinai 6 metai. Velniop man tokia ekologiją ir tą Eur- 6b. , jei tai dvigubai sukelia eksploatacijos išlaidas.
Jokio užterštumo pasaulyje nėra,čia tik žmonijos mulkinimas,tik MARKETINGAS.
€€€€€