Vartotojai, investavę pinigus į naująjį savo svajonių BYD elektromobilį, tapo kainų karo aukomis ir masiškai teikė skundus. Pasak „Reuters“, populiariame Kinijos portale, kuriame renkama informacija apie nekokybiškus automobilių gaminius ir vartotojų skundus, vasario 11-17 d. užregistruota daugiau kaip 4 700 skundų dėl BYD automobilių.
Palyginti su maždaug 150 skundų per ankstesnę savaitę ir maždaug 500 skundų per visą sausį. Jei to nepakako, BYD automobiliai užėmė 10 pirmųjų vietų sąraše, kuriame modeliai klasifikuojami pagal gautų skundų skaičių. Tarp jų pateko ir BYD modeliai, priskiriami prie geriausiai parduodamų – Ocean ir Dynasty.
Gamintojo teigimu, visi iš klientų surinkti skundai buvo perduoti atitinkamam bendrovės skyriui, kuris juos nagrinėja. Jų skaičius yra didžiulis, todėl visų skundų nagrinėjimas tikrai užtruks.
Klientai mano, kad permokėjo
Dauguma besiskundžiančių klientų teigia, kad jie permokėjo už savo automobilius. Kaip pavyzdys nurodomas hibridinio sedano „Plug Seal 06 DM-i“ savininkas, kuris buvo tarp nepatenkintų savo pirkiniu.
„Reuters” aprašo teismo procesą, susijusį su vienu BYD klientu, kuris, prieš pirkdamas automobilį, ne kartą klausė pardavėjo, ar šiais metais pasirodys naujas automobilio modelis.
Nusipirkęs savo svajonių automobilį, jis juo džiaugėsi mažiau nei pusmetį, nes maždaug tuo metu rinkoje pasirodė pastebimai patobulintas modelis, kurio kaina nesiskyrė. Dėl tokios situacijos klientas pasijuto apgautas ir pareikalavo nemokamų patobulinimų bei kompensacijos.
Aprašytas Kinijos kliento atvejis yra vienas iš daugelio. Savininkai taip pat skundžiasi, pavyzdžiui, dėl to, kad daugumoje modelių įdiegtos nemokamos išmaniojo vairavimo funkcijos, nors anksčiau už tai tekdavo brangiai mokėti.
Kainų karas
Kaip praneša „Reuters“, visa ši keista situacija susidarė dėl kainų karo Kinijos rinkoje. Gamintojai daro viską, kad išsilaikytų. Dėl šios priežasties siūlomos labai konkurencingos kainos su patraukliais atnaujinimais. Be to, kinai kai kuriuos modelius rinkai pateikia greičiau nei kitos šalys.
Visas šurmulys dėl kainų Kinijoje prasidėjo nuo JAV automobilių gamintojos Tesla, kuri prieš dvejus metus sumažino savo modelių kainas. Taip prasidėjo elektromobilių gamintojų kova. Tuomet Tesla pardavė tūkstančius automobilių, uždirbdama šimtus milijonų dolerių.
Šaltinis: Interia.pl
Parašyti komentarą