„Tesla“ konkurentė ‚Polestar‘ pristatė gamybos planus Europoje – elektromobilių gamintojas nori išvengti baudžiamųjų tarifų. Kinijos savininkų valdoma „Tesla“ konkurentė „Polestar“ pirmą kartą nori gaminti automobilius Europoje. Švedijos bendrovės naujasis „Polestar 7“ modelis bus gaminamas gimtajame žemyne, sakė „Polestar“ vadovas Michaelis Lohschelleris.
„Išlaidos yra gerokai mažesnės nei gabenant automobilius po visą pasaulį. Žinoma, tai taip pat suteikia mums apsaugą nuo muitų”, – sakė „Polestar“ vadovas Michaelis Lohschelleris.
Polestar planuoja prekiauti per 300 dilerių visame pasaulyje
Iki šiol „Polestar“ gamino Azijoje, daugiausia Kinijoje esančiose gamyklose, o JAV – „Volvo“. Pasak L. Lohschellerio, kol kas neaišku, kur tiksliai ir su kokiu partneriu naujasis visureigis bus gaminamas Europoje, o pateikimo rinkai data dar nėra galutinai nustatyta.
Vadovas nori išplėsti verslą visoje Europoje, įskaitant Vokietiją ir Prancūziją. Iki šiol automobilių gamintojas savo automobilius daugiausia pardavinėjo užsakydamas internetu ir vėliau pristatydavo juos iš kelių savo salonų. Ateityje „Polestar“ automobilius bus galima įsigyti ir iš maždaug 300 platintojų visame pasaulyje.
Elektromobilių gamintojas išgyveno gan prastą laikotarpį tiek pardavimų, tiek finansiniu požiūriu. 2024 m. klientams buvo parduotas 44 851 automobilis, t. y. 15 proc. mažiau nei ankstesniais metais.
Ketvirtadienį „Polestar“ akcijos Niujorko prekyboje smuko daugiau nei dešimčia procentų po to, kai bendrovė sumažino 2024 m. pardavimų prognozę.
Palyginimui, technologijų milijardieriaus Elono Musko vadovaujama JAV gamintoja „Tesla“ 2024 m. klientams pristatė kiek mažiau nei 1,79 mln. transporto priemonių. Tai buvo 19 355 automobiliais mažiau nei 2023 m.
Bendrovės „Polestar“ generalinis direktorius A. Lohschelleris teigė, kad iki 2027 m. pristatomų automobilių kiekis turėtų augti vidutiniškai po 30-35 proc. kasmet.
Bendrovė „Polestar“ atliko radikalią reorganizaciją ir sumažino maždaug ketvirtadalį darbo vietų, iš buvusių 3 100 darbuotojų turėjo išeiti apie 600. Bendrovė nori iki 2027 m. tapti finansiškai nepriklausoma ir pati finansuoti savo investicijas.
Prie verslo turėtų prisidėti ir pajamos iš CO2 sertifikatų pardavimo. Lohschelleris tikisi, kad šiais metais iš to bus gautos triženklės milijoninės pajamos.
Parašyti komentarą