„Porsche“ anksčiau buvo užsibrėžusi tikslą iki 2030 m. pasiekti 80 proc. elektromobilių pardavimų. Tačiau dabar patikslina, kad šis skaičius priklausys nuo vartotojų paklausos ir pramonės plėtros.
„Perėjimas prie elektromobilių užtrunka ilgiau, nei manėme prieš penkerius metus “, – teigiama „Porsche“ pareiškime. – „Mūsų produktų strategija sudaryta taip, kad iki 2030 m. galėsime tiekti daugiau kaip 80 % visiškai elektrinių transporto priemonių, priklausomai nuo vartotojų paklausos ir elektrinio mobilumo raidos.“
Tokių automobilių gamintojų kaip „Mercedes-Benz“ ir „Renault“ vadovai taip pat pripažino, kad jų ankstesni elektromobilių pardavimo tikslai buvo pernelyg ambicingi. Klientai vis dar nenoriai persėda į elektromobilius, pirmenybę teikdami benzininiams automobiliams.
Šiais metais „Porsche“ susiduria su mažais elektromobilių pardavimais ir pastebi didelius paklausos skirtumus trijose pagrindinėse savo rinkose: Kinijoje, Europoje ir Jungtinėse Amerikos Valstijose. Kinijoje elektromobilių paklausa yra gerokai didesnė nei kituose regionuose, Europoje ji auga lėčiau, o JAV išlieka netolygi.
Įmonė pabrėžia savo „dvigubos strategijos“, kuri apima ir vidaus degimo variklių, ir elektrifikuotų transporto priemonių kūrimą, svarbą. „Porsche“ pripažįsta, kad prisitaikymas prie elektrinių transporto priemonių pareikalaus laiko ir papildomų pastangų.
Šie strategijos pokyčiai pabrėžia, kad perėjimas prie elektromobilių priklausys ne tik nuo technologinės pažangos, bet ir nuo vartotojų noro priimti naujas transporto priemones. Porsche ir toliau stengsis siūlyti įvairias galimybes, kad patenkintų skirtingus rinkos poreikius.
Parašyti komentarą