Šį kartą prancūzų „Renault“ pristatė modernią galingo „karšto hečbeko“ R5 Turbo, kuris kaip konceptas debiutavo 2022 m., interpretaciją. Serijinė koncepto versija, pavadinta „R5 Turbo 3E“, sukurta ant naujos elektrinės platformos, o jos galia viršija 500 AG.
Dizaineriai pasistengė kiek įmanoma labiau išsaugoti 80-ųjų pirmtakų dvasią. Automobilis paveldėjo originalui būdingus kvadratinius sparnų antgalius, kuriuos papildo didesni ratai su žemo profilio padangomis.
Palyginti su konceptu, pasikeitė išorė: patobulinta viršutinės kėbulo dalies forma ir pagerinta aerodinamika. Išskirtiniai buferiai ir šoniniai slenksčiai nudažyti balta spalva, kontrastuojančia su geltonu kėbulu ir juodu stogu.
LED priekiniai žibintai buvo perdaryti, kad atspindėtų klasikinio R5 dizainą, o galiniai žibintai pasiskolinti iš naujojo R5 E-Tech Electric. Įkrovimo prievadas paslėptas vienoje iš šoninių oro įsiurbimo angų, kurios taip pat tarnauja elektrinei jėgainei aušinti.
Įdomu tai, kad naujasis R5 Turbo 3E, kaip ir jo pirmtakas, gerokai skiriasi nuo standartinio „Renault 5“. Jis turi anglies monokoko kėbulą, kuris užtikrina ir lengvumą, ir standumą.
Automobilyje įrengti du elektros varikliai, sumontuoti ant galinių ratų. Bendra galia – 373 kW (507 AG). Taigi R5 Turbo 3E yra galingiausias „Renault“ gaminamas modelis. Gamintojo teigimu, naujasis modelis nuo 0 iki 100 km/val. gali įsibėgėti greičiau nei per 3,5 sekundės.
Tikimasi, kad naujasis modelis prekyboje pasirodys 2026 m. Kainos ir išsamios specifikacijos bus paskelbtos vėliau. Tikimasi, kad „R5 Turbo 3E“ bus gaminamas ribotu tiražu, kiekvienas egzempliorius bus gaminamas pagal užsakymą.
Parašyti komentarą