Nors hečbekai ir sedanai paprastai nėra tokie ištroškę, kaip visureigiai, tačiau, remiantis naujais bandymų rezultatais, kai kurie modeliai gali sunaudoti daugiau degalų, nei manote. Pateikiame modelių, kurie rūko daugiausiai, apžvalgą.
Prieš perkant automobilį, svarbiausias žingsnis – tiksliai patikrinti, kiek degalų sunaudoja jus dominantis modelis. Šiais laikais, kai vairuotojams vis svarbesniu veiksniu tampa transporto priemonės eksploatavimo išlaidos, informacija apie degalų sąnaudas gali turėti didelę įtaką sprendimui dėl pirkimo.
Kalbant apie degalų sąnaudas, 2024 m. „Mazda 2“ hečbekas pasirodė prasčiausiai
Šis modelis sunaudoja 35 proc. daugiau degalų, kai buvo bandomas realiomis sąlygomis, vadinamuosiuose keliuose ir mieste, nei laboratorinėmis sąlygomis. Tai yra maždaug 6,8 litro 100 kilometrų. Kita vertus, laboratorinių bandymų metu jis pasiekė AAA rezultatą – 5,0 l/100 km. 2021 m.„Mazda 3“ pasirodė šiek tiek geriau – užfiksuotas 3 proc. skirtumas tarp faktinių degalų sąnaudų (6,4 l / 100 km) ir laboratoriniais bandymais nustatytų 6,2 l / 100 km.
Kitas modelis, kuriam sekėsi ne itin gerai, yra „Suzuki Swift“
Suzuki Swift hečbekas pagal degalų ekonomiškumą atsiliko ne per daugiausiai. Hibridinio modelio 2024 ir benzininio modelio 2023 faktinės degalų sąnaudos ir laboratorinių bandymų rezultatai skyrėsi 31 proc. Hibridinės versijos faktinės sąnaudos buvo atitinkamai 5,2 l/100 km, o benzininės versijos – 6,3 l/100 km, tuo tarpu laboratorinių bandymų rezultatai buvo atitinkamai 4,0 l/100 km ir 4,8 l/100 km.
2024 m. MG 5 sedanas ir 2023 m. MG 3 hečbekas
Jie sunaudojo atitinkamai 21 proc. ir 19 proc. daugiau degalų, pasiekdami 8,0 l/100 km ir 7,9 l/100 km, nors oficialūs jų rodikliai buvo 6,6 l/100 km ir 6,7 l/100 km.
Tarp mažų automobilių geriausiai pasirodė „Toyota Corolla“. 2022 m. modelis realiomis sąlygomis sunaudojo 3 proc. daugiau degalų (6,2 l/100 km) nei laboratorinių bandymų metu (6,0 l/100 km).
Šaltinis: Interia.pl
Parašyti komentarą