Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės „Škoda“ turi problemų dėl elektrinių automobilių. Tokių masinių atleidimų nebuvo
Automobiliai / Transporto priemonės

„Škoda“ turi problemų dėl elektrinių automobilių. Tokių masinių atleidimų nebuvo

Škoda Kylaq 2025
Dalintis

Elektromobilių pardavimai Europoje pamažu auga, tačiau pernelyg didelės Europos įmonių investicijos į šią sritį atsilieps ilgam. Škoda ką tik paskelbė apie planus masiškai atleisti darbuotojus.

Škoda neturėjo kito pasirinkimo ir, kaip ir visa „Volkswagen“ grupė, daug statė ant elektromobilių. Tuo tarpu rezultatai buvo menki. Praėjusiais metais „Škoda“ Europoje pardavė apie 100 000 elektromobilių su baterijomis ir populiariausių elektromobilių gamintojų sąraše užėmė tik devintąją vietą.

„Enyaq“ tenka 78 proc. visų ‚Škoda‘ pardavimų. Likusią dalį sudaro „Elroq“, kuris yra mažesnis ir pigesnis, tačiau salonuose pasirodė visai neseniai.

Maži elektriniai automobiliai nebus išsigelbėjimas

Žinoma, „Škoda“, kaip ir kiti gamintojai, ketina gelbėtis pristatydama mažesnius ir pigesnius automobilius. Šiais metais rinkoje turėtų pasirodyti mažiau nei 25 000 eurų kainuosiantis elektrinis „Škoda Epiq“. Tačiau mažų elektromobilių problema yra ta, kad jie yra … maži, o tai reiškia, kad jie turi mažas baterijas ir trumpą nuvažiuojamą atstumą. O į tokius automobilius pirkėjai žiūri atsargiai ir ratas užsidaro.

Trumpai tariant, elektromobiliai neparduodami taip, kaip tikėtasi. Padėties rinkoje tikriausiai nepagerins ir Europos Sąjunga, kuri 2025 m. pirmoje pusėje tikriausiai vis tiek paskelbs apie atsisakymą plano uždrausti registruoti vidaus degimo automobilius, kuris pagal dabartines prielaidas turėtų įsigalioti 2035 m.

Škoda Enyaq 2025

Škoda skelbia apie darbuotojų atleidimą. Tūkstančiai žmonių ant šaligatvio

Dėl to mažėja automobilių gamintojų pelnas, o gamyklos turi stabdyti gamybą, nes gamyklų automobilių stovėjimo aikštelės pilnos neparduotų automobilių. Esant tokiai padėčiai, būtina mažinti darbo vietų skaičių.

Škoda generalinis direktorius Klausas Zellmeris Vokietijos leidiniui „Automobilwoche“ sakė, kad Čekijos gamintojas, kuriame dirba 41 000 darbuotojų, taip pat neišvengs atleidimų. Kaip teigė K. Zellmeris, „darbo vietos bus veikiamos natūralių svyravimų“. Skamba gražiai, tačiau tai reiškia žiaurią žinią – iš pradžių darbo neteks apie 20 proc. visų „Škoda“ darbuotojų. Kitaip tariant, bus atleista daugiau kaip 8 000 žmonių.

Škoda Elroq 2025

Tačiau įdomu tai, kad „Škoda“ neketina atsisakyti daugiau elektrinių modelių. Zellmeris mano, kad „dar vienas elektrinis modelis išeitų iš ‚Škoda‘ kelio“ ir tai gali būti baterijomis varomas „Octavia“. Čekijos gamintojo laimei, gamoje išliks bent jau iš tinklo įkraunama hibridinė versija. Verta paminėti, kad šiandien būtent „Octavia“ yra populiariausias „Škoda“ modelis.

Kol kas Europos automobilių pramonei šviesos tunelio gale nematyti, ypač atsižvelgiant į Donaldo Trumpo grasinimus įvesti muitus į JAV eksportuojamiems Europos automobiliams.

Šaltinis: Moto.pl

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Hibridiniai automobiliai ima viršų

ES Automobilių rinka rodo atgimimo ženklus: hibridai ir elektromobiliai stumia dyzelį į užmarštį

Naujausi Europos automobilių gamintojų asociacijos (ACEA) duomenys už 2025 metų gegužę rodo...

Xiaomi YU7 elektromobilis

„Xiaomi YU7“: veržlus debiutas, metantis iššūkį „Tesla Model Y“

Kinijoje įvyksiantis antrojo „Xiaomi“ elektromobilio, krosoverio YU7, debiutas žymi naują ir reikšmingą...

Voyah Free+

„Voyah Free+“ su „Huawei“ protu: ar Kinijos prabangus krosoveris privers sunerimti Europos gamintojus?

Pastaraisiais metais tapo įprasta skeptiškai vertinti Kinijos automobilių pramonės bandymus įsitvirtinti aukščiausios...