Už vieną parduotą „Ferrari“ automobilį uždirbama daugiau nei 578 000 zlotų. Tarp populiarių prekės ženklų „pelningiausia“ laikoma „Tesla“, kuri vidutiniškai uždirba 3 801 eurą už vieną automobilį. Kaip šiame kontekste atrodo tokie automobilių pramonės gigantai kaip „Toyota“ ar „Volkswagen“?
Įmonė „JATO Dynamics“, kuri specializuojasi analizuodama automobilių rinkų tendencijas, paskelbė labai įdomią apžvalgą. Ekspertai nusprendė patikrinti, kuris automobilių gamintojas gali didžiuotis „pelningiausio“ titulu.
Tačiau šiam tikslui jie neapsiribojo vien tik pelno suvestine. Bendrovė patikrino, kiek vidutiniškai kiekvienas iš analizuojamų gamintojų uždirbo iš vieno praėjusiais metais parduoto automobilio.
Vienam automobiliui teko 137 tūkst. eurų. Tiek „Ferrari“ uždirba už vieną automobilį
Neabejotina neįprasto palyginimo nugalėtoja pasirodė esanti „Ferrari“. Legendinis italų prekės ženklas 2024 m. nuo kiekvieno klientui pristatyto automobilio uždirbo neįtikėtinai daug – 136 671 eurą. Taip italai pagerino 2023 m. rezultatą, kai kiekvienas parduotas automobilis atnešdavo 117 927 € pelno.
Antroje vietoje, su milžinišku nuostoliu „Ferrari“, atsidūrė „Porsche“. Vokietijos gamintojas 2023 m. iš kiekvieno automobilio vidutiniškai uždirbo 18 142 eurus. Tačiau rezultatas pastebimai prastesnis nei 2023 m., kai ši suma siekė 22 747 eurus už vieną automobilį.
Ant nugalėtojų pakylos atsidūrė ir „Mercedes“, kurios rezultatas siekė 5 692 eurus. Vėlgi rezultatas buvo žemesnis nei 2023 m. pabaigoje (7 890 eurų).
Į pelningiausių gamintojų penketuką vis dar patenka BMW (4 693 EUR pelnas iš vieno automobilio ir „Tesla“ (3 801 EUR pelnas iš vieno automobilio).
Pelningiausios pagrindinės markės. Kiek gamintojas uždirba iš vieno automobilio?
Ferrari rezultatą lemia paklausa – prekės ženklo išskirtinumas reiškia, kad gamintojas gali savo nuožiūra žongliruoti kainomis ir nebijoti konkurencijos. Mažiau gerbiamų gamintojų sėkmė automobilių rinkoje labai priklauso nuo gamybos masto.
„Stellantis“, tolima „Ferrari“ patronuojanti įmonė (iš dalies priklausanti tai pačiai investicinei grupei), turėjo parduoti 208 automobilius, kad uždirbtų 135 700 eurų.
Tarp 15 daugiausiai uždirbančių automobilių gamintojų vis dar yra:
6. „Subaru“ (3 031 euras pelno iš vieno automobilio),
7. „Toyota“ (2 710 eurų pelnas iš vieno automobilio),
8. „General Motors“ (2 622 EUR pelno iš vieno automobilio),
9. „Isuzu“ (2 610 EUR pelno iš vieno automobilio),
10. „Volvo“ (2 547 eurų pelnas iš vieno automobilio),
11. „Hyundai-Kia“ (2 432 EUR pelno iš vieno automobilio),
12. „Honda“ (2 324 EUR pelnas iš vieno automobilio),
13. „Volkswagen“ (2 111 EUR pelno iš vieno automobilio),
14. „Li Auto“ (1 846 eurų pelnas iš vieno automobilio),
15. „Jaguar Land Rover“ (1 794 EUR už automobilį).

Kiek populiarūs prekių ženklai uždirba iš vieno automobilio?
Dar verta pažvelgti į kitų populiarių gamintojų rezultatus mūsų rinkoje. Reitinge 17 vietą užima „Renault“ su rezultatu – 1 137 eurai už automobilį. Neblogais rezultatais gali pasigirti ir „Suzuki“ (18 vieta, 1128 eurai), „Ford“ (19 vieta, 1122 eurai), „ Mitsubishi“ (20 vieta, 971 euras), „ Mazda“ (21 vieta, 951 euras).
Šaltinis: motoryzacja.interia.pl
Kaip gali ferrari uždirbti po 136k nuo auto, jei tiek kainuoja vienas vid. ferrari? Išeina savikaina 0.
Tikrai netikiu, kad gamintojas išgyventų su pelnu 1 tūkst/vnt. Lygiai tokia pati nesamonė, kad uždirbtų 120 tūkst./vnt. Kai kalbama 20-25 tūkst, tai panašu.