Į Europą, taip pat ir į Lenkiją, atkeliauja dar vienas kinų prekės ženklo „Leapmotor“ modelis. Po nedidelio miesto T03 atėjo laikas debiutuoti visureigiui, žymimam C10. Automobilis iš konkurentų išsiskiria jėgaine, kurioje dera visa, kas geriausia iš elektromobilių ir klasikinių automobilių pasaulio.
Sausio 10 d. prasidės Briuselio automobilių paroda. 101-ą kartą vykstančio renginio metu Kinijos prekės ženklas „Leapmotor“, priklausantis „Stellantis“ portfeliui, Europos žemėje pristatys dar vieną savo modelį. Kalbame apie vidutinio dydžio visureigį C10, kuris yra apginkluotas išskirtine REEV (Range Extender Electric Vehicle) pavara. Kas slepiasi po šiuo paslaptingu terminu?
Leapmotor C10 įžengia į Europą. Stiprioji pusė
C10 naudojama sistema iš esmės panaši į tą, kuri naudojama „Mazda MX-30 R-EV“. Automobilis varomas 215 AG elektros varikliu, kuris energiją semiasi iš 28,4 kWh akumuliatoriaus, kad galėtų įveikti iki 145 km atstumą. Tačiau tai dar ne viskas. Automobilyje taip pat yra 1,5 l benzininis variklis, kuris veikia kaip elektros generatorius.
Kai akumuliatorius beveik išsikrauna, įjungiamas degimo agregatas, kad jį įkrautų. Tai leidžia nuvažiuoti daugiau kaip 950 km kombinuotu ciklu. Kaip patikino gamintojas, akumuliatorių taip pat galima įkrauti iš buitinio elektros lizdo naudojant kintamąją srovę (AC), taip pat naudojant greituosius įkroviklius, naudojančius nuolatinę srovę (DC).
Svečias iš Tolimųjų Rytų. Kiniškas „“ sudrebins rinką?
4 739 mm ilgio, 1 900 mm pločio ir 1 680 mm aukščio visureigis dėl 2 825 mm ilgio ratų bazės siūlo daug vietos keliautojams. Interjero dizainas taip pat gali patikti – stilistai pasirinko tvarkingą paprastumą. Prietaisų skydelis šiek tiek primena „Tesla Model 3“ prietaisų skydelį, tik be didelio centrinio ekrano.
Modelio sėkmę Lenkijos rinkoje turėtų užtikrinti ne tik platus koncerno „Stellantis“ dilerių tinklas, bet ir kaina, kuri neturėtų viršyti 150 tūkst. zlotų arba 35 000 eurų. Žinoma, šiuo metu gamintojas dar nepateikė oficialaus kainoraščio, tačiau jau dabar aišku, kad Europos konkurentai gali turėti pagrindo nerimauti.
Šaltinis: Moto.pl
Kiniškas šlamštas
Verta paskaityti 👍
Neverta. Eilinis kinietiškas vienkartinis naturalaus didžio automobilio maketas