Ką daryti, kai klientai nenori pirkti elektrinių transporto priemonių? Tiesiog priverskite juos tai daryti. Skamba įžuliai, bet taip pamažu pradeda atrodyti mūsų Europos realybė. Kas gali pasirodyti lengviausias valdžios institucijų taikinys? Įmonės. Aplinkosaugos organizacija „Transportas ir aplinka“ siekia priimti teisės aktus, kuriais būtų užtikrinta, kad įmonių automobilių parkus sudarytų tik elektrinės transporto priemonės.
Kaip praneša „Politico“, aplinkosaugos nevyriausybinė organizacija „Transportas ir aplinka“ (T&E) nori, kad Europos Komisija priimtų teisės aktus, kuriais būtų reikalaujama iki 2030 m. 100 proc. elektrifikuoti įmonių automobilių parkus. Kol kas neaišku, kaip tokie teisės aktai atrodytų. Tačiau šis pasiūlymas atitinka ES politikų užmojus, nors ir visiškai prieštarauja tam, ką jau daugelį mėnesių signalizuoja rinka.
ES taisyklės privers verslininkus pirkti elektrą?
„Politico“ teisingai pastebi, kad T&E pasiūlymas yra šiek tiek per daug atitrūkęs nuo tikrovės, juolab kad praktiškai juo būtų nustatytas dar ambicingesnis tikslas nei planuojamas 2035 m. draudimas parduoti vidaus degimo automobilius. Žvelgiant į dabartinę Europos gamintojų, kurie pasirodė esantys naujųjų ekologiškų taisyklių auka, o ne, kaip manė politikai, naudos gavėja, padėtį, dar vienas įstatymo pakeitimas gali dar labiau pabloginti Senojo žemyno koncernų būklę, taip palengvinant Kinijos prekių ženklų plėtrą.
Kita vertus, redakcijos straipsnyje atkreipiamas dėmesys į tai, kad Europos įmonės įsigyja apie 60 proc. naujų transporto priemonių, kurios naudojamos kaip tarnybiniai automobiliai, taksi ar nuomojami automobiliai. Didėjantis elektromobilių skaičius jų parkuose tam tikra prasme verčia miestų valdžios institucijas kurti įkrovimo infrastruktūrą. Ilgainiui tai reikštų didesnį įkroviklių prieinamumą ir privatiems naudotojams, taip išsprendžiant vieną didžiausių elektromobilių problemų.
Šaltinis: Moto.pl
NETURI BUT JOKIOS PRIEVARTOS KAIP TARYBU SAJUNGOJE…TURI BUT NAUDA IR PIGUMAS PEREIT PRIE ELEKTROS…KITAIP NIEKO NEBUS. …AISKU GALIM GRIAUT SAVO ŽMONIU GEROVE, EKONOMIKA DEL FEIKINIU KOMUNISTINIU IDEJU …
VISKAS TURI SAVO KAINA…JEI IMONES TURĖS JUOS PIRKT O NAUDOS IS JU BUS MAZAI VISKAS JUK ISISKAIČIUOS I SAVIKAINA O UZ VISKA SUSIMOKES —- PAGAMINTU PREKIY PIRKEJAS !!! STEBUKLU NEBUNA…EUROPOS KONKURENCINGUMAS TOLIAU SMUKS , ZMONIU GYVENIMAS BRANGS IR PRASTES….EINAMA KOMUNISTINIU KELIU NENORI BET PRIVALAI. TARYBU SAJUNGOS LAIKAIS NOREDAMAS NUSIPIRKT KAZKA GERO KARTAIS PRIEDO TUREDAVAI PIRKT DAR TAI KO NIEKAM NEREIKEDAVO….EINAME PRAMINTAIS KELIAIS …
Kas padengs patirtus nuostolius už iškastiniu kuru varomus automobilius?
Išstoti reikia iš tos ES ir bus viskas gerai
Kam tokia ilga procedūra užsiimti- tiesiog galima čiuožti iš Europos, kad ir į Rytus kur dar ilgai ilgai bus galima dyzeliu laukais lakstyti…
O KAM KAZKA DRAUST JEI TAS NETURI JOKIO NAUDINGUMO….PANENATE PRIES 15-2O METU VISI VAŽINEJOME DUJOMIS IR APIE DYZELIUS NIEKS NET NEGALVOJO NE KOL DUJU NEPABRANGINO…NES BUVO NAUDA IR TUO PAČIU EKOLOGIJA…KOKIA NAUDA VAŽINET ELEKTRA ????? BRANGU, NEPATOGU O AUTO NUVERTEJIMAS PO 5 METU TELIEKA 20% VERTES… O IS TIKRO SUGEDUS BATAREIKOM AUTO GALIMA IŠMEST…KAS IR VYKSTA KINIJOJE….KRUVOS 5-6 METU AUTOMOBILIU SIUKSLYNUOSE…
Toks jausmas,kad lietuva vienintelė tiek durniuoja dėl tų el.mobilių.Visos valstybės,kurios gamina el.mašinas,jau senai suprato,šita afera jau nebepraeis.Visi atsikando jau tos nesąmonės.Tai tik brangus žaisliukas turtingiems,kurie turi dar ir galingus džipus,be šito žaislo garaže.Kol kas nėra alternatyvos vidaus degimo varykliams,nei pagal eksplotaciją,nei ekonomiškumą.Net sksndinavijoje smarkiai sumažėjo norinčiu įsigyti el.mašiną.Ten pirko nes valstybė kompensavo kainą,o kai baigė remti,tai ir pirkimai baigėsi.
Pabučiuok i subine
2023m. Danijoje 40% naujų automobilių sudarė elektriniai, Švedijoje- 60%, o Norvegijoje- 85%…
TURBUT NEBUVAI ŠVEDIJOJE….
Iki 2030 metu nedaug kas išgyvens iš tu idijotu svaigstančius apie tuos elektrinus triperius……
Tik ne elektromobiliai !!! Tikrai nereikia !!!