Šiuo metu „Hyundai“ modelių gamoje yra įvairių automobilių. Šiandien įvardysime tris patikimiausius „Hyundai“ modelius, remdamiesi naujo vokiečių žurnalo AUTO BILD atlikto ištvermės testo rezultatais.
Atliekant ištvermės testą automobiliai visiškai išardomi po pirmųjų 100 000 km. Visos eksploatacijos metu iškilusios problemos yra registruojamos. Visiškas išardymas atskleidžia paslėptus defektus ir problemas.
Hyundai i30 Kombi
Naujajame AUTO BILD žurnalo atliktame ištvermės teste „Hyundai i30 Kombi“ universalas „Style“ komplektacijos su 1,6 CRDI varikliu užėmė aukščiausią vietą tarp „Hyundai“ automobilių. Patikimumo požiūriu jis labai artimas idealiam automobiliui. Nuvažiavus daugiau kaip 100 000 kilometrų, su šiuo automobiliu kilo labai nedaug problemų. Jame nėra labai geros garso izoliacijos ir neveikia valstybinio numerio ženklo apšvietimas. Kitais atžvilgiais „Hyundai i30“ yra patikimumo viršūnėje.
Po pirmųjų 100 000 km nuvažiavimo Hyundai i30 Kombi buvo nustatytos 5 probleminės sritys.
Hyundai Tucson
Kompaktiškas krosoveris „Hyundai Tucson“ su „Style“ komplektacijos 2.0 CRDi varikliu ir priekiniais varančiaisiais ratais ištvermės teste šiek tiek atsiliko nuo „i30 Kombi“. Po pirmųjų 100 000 km, buvo rasta tik keletas nedidelių trūkumų. Pavyzdžiui, aptikta šiek tiek korozijos, taip pat rasta išorinių starterio pažeidimų. Tačiau variklis ir pavarų dėžė tebebuvo kaip nauji.
Po pirmųjų 100 000 km nuvažiavimo „Hyundai Tucson“ krosoveriui buvo nustatytos 6 probleminės sritys.
Hyundai Santa Fe
Trečiąją vietą pagal patikimumą AUTO BILD žurnalo atliktame ištvermės teste atsidūrė vidutinio dydžio krosoveris „Hyundai Santa Fe“ su 2,2 CRDi dyzeliniu varikliu. Išardant variklį, ant vožtuvų rasta alyvos nuosėdų. Tačiau šią problemą turi visi šiuolaikiniai dyzeliniai varikliai. Didesnį susirūpinimą kelia šiek tiek suteptas turbokompresorius ir pažeista grandinės kreipiančioji. Taip pat rasta korozijos ratų arkose.
Po pirmųjų 100 000 km nuvažiavimo „Hyundai Santa Fe“ rasta 13 probleminių vietų.
Parašyti komentarą