Kaip praneša „Reuters“, „Toyota“ ketina smarkiai didinti gamybą Kinijoje, kur iki 2030 m. bendrovė ketina pagaminti bent 2,5 mln. automobilių per metus. Tai leis bendrovei konsoliduoti Kinijos pardavimus ir gamybą, taip pat suteiks vietos vadovams daugiau laisvės kurti.
„Toyota“ strategija prieštarauja kitų pasaulio automobilių gamintojų, įskaitant Japonijos, kurie arba mažina gamybą, arba pasitraukia iš Kinijos, strategijai. Du žmonės iš bendrovės teigė, kad iki dešimtmečio pabaigos bendrovė galėtų padidinti gamybą iki 3 mln. automobilių per metus.
Verta paminėti, kad 2022 m. „Toyota“ Kinijoje pagamins 1,84 mln. automobilių, o praėjusiais metais ji ten pagamino 1,75 mln. automobilių. Pasak šaltinių, „Toyota“ informavo kai kuriuos tiekėjus apie planuojamą gamybos padidinimą, tikėdamasi įtikinti automobilių dalių gamintojus savo įsipareigojimais Kinijai ir taip užtikrinti savo tiekimo grandinę.
Atsakydama į „Reuters“ klausimus, „Toyota“ teigė: „Atsižvelgdami į didelę konkurenciją Kinijos rinkoje, nuolat svarstome įvairias iniciatyvas.“ Bendrovė teigė, kad ir toliau dirbs kurdama „vis pažangesnes transporto priemones“ Kinijos rinkai.
Dviejų šaltinių teigimu, Japonijos automobilių gamintoja ketina sujungti savo dviejų Kinijos bendrųjų įmonių veiklą, kad padidintų efektyvumą.
Anksčiau „Toyota“ savo finansinėje ataskaitoje paskelbė, kad veiklos pelnas Kinijoje pirmąjį fiskalinių metų pusmetį sumažėjo daugiausia dėl didesnių rinkodaros sąnaudų, kurias lėmė arši Kinijos markių kainų konkurencija.