„Toyota“ gamyklų žemėlapyje atsiras dar viena vieta. Šiuo metu planuojama nauja gamykla Kinijoje. Naujiena įdomi tuo, kad greičiausiai „Toyota“ išplės modelių gamą.
Toyota planuoja statyti dar vieną gamyklą. Kur ji bus įsikūrusi? Japonijos portalas NHK praneša, kad šiuo metu markė domisi žemės sklypo pirkimu Šanchajuje, Kinijoje.
Toyota stato gamyklą Kinijoje. Joje bus gaminami Lexus
Kas žinoma apie naująją surinkimo gamyklą? Jos paskirtis yra viena. Joje bus gaminami prabangūs elektromobiliai su „Lexus“ logotipu . Kodėl prabangūs ir kodėl elektriniai? Atsakymas į šį klausimą paprastas. Naujoji gamykla pirmiausia skirta Kinijos rinkos reikalavimams patenkinti. Kinai masiškai perka elektromobilius ir prabangius automobilius. Todėl modeliai skirti derinti Kinijos klientų reikalavimus. Be to, vien tik elektrinių automobilių gamyba reiškia, kad gamyklą gali visiškai valdyti „Toyota“. Jai nereikia Kinijos kapitalo dalyvavimo.
Toyota šiuo metu ieško žemės sklypo naujai gamyklai statyti. Tačiau tai nereiškia, kad gamyklos teks ilgai laukti. Remiantis preliminariais planais, ji pradėtų gaminti transporto priemones jau 2027 m. Taigi laiko perspektyva nėra tolima. Ir tai yra patogi galimybė japonų prekės ženklui gerai pasirengti.
Prabangūs „Lexus“ turėtų pakeisti pardavimo tendenciją Kinijoje
Juk šiuo metu prekės ženklas parduoda tik du elektrinius modelius. Kalbame apie UX300e automobilį ir RZ 450e. UX pamažu artėja prie savo rinkos gyvavimo pabaigos. Jam reikia įpėdinio. Todėl vien RZ neužteks.
Asortimento plėtra yra labai svarbi. Juolab kad, kaip pranešama, vienas iš naujos gamyklos statybos tikslų – pakeisti mažėjančių „Toyota“ pardavimų Kinijoje tendenciją. Vien 2024 m. šis rodiklis sumažėjo 9,3 proc. Tačiau tai dar ne pabaiga, nes gamykla taip pat gali reikšti galimybę kurti naujas akumuliatorių technologijas.
Prabangus „e-Lexus“ su kietojo elektrolito akumuliatoriumi?
Kaip pranešė „Elektrowóz“, „Toyota“ Kinijos gamykloje būtų gaminami automobiliai su moderniais akumuliatoriais. Iš pradžių kalbama apie LxFP elementus, t. y. ličio-geležies-fosfato elementus su modifikuota chemija. Tačiau labai tikėtina, kad japonai taip pat gali statyti ir ant savo technologijos, t. y. kietojo elektrolito akumuliatorių. Teigiama, kad jie gali užtikrinti iki 1 000 km nuvažiuojamą atstumą vienu įkrovimu. Be to, jie neabejotinai lengvesni ir kompaktiškesni.
Šaltinis: Moto.pl
dabar viskas kinijoje ir azijos šalyse ten progresas ir technologijos dar amerika laikosi, o europa tai vietoje trypčioja jau daug metų.
Deja, taip.