Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės „Truputį atsargiau”. Jei komercinių transporto priemonių bakuose bus daugiau nei 200 litrų degalų – lauk problemų
Automobiliai / Transporto priemonėsNaujienos

„Truputį atsargiau”. Jei komercinių transporto priemonių bakuose bus daugiau nei 200 litrų degalų – lauk problemų

200 litrų degalų
Dalintis

Nuo vakar į Latvijos teritoriją bus draudžiama įvažiuoti komercinėms motorinėms transporto priemonėms iš Europos Sąjungai (ES) nepriklausančių šalių, jei jų degalų bakuose bus rasta daugiau kaip 200 litrų degalų.

 

Šis apribojimas numatytas Akcizų įstatymo pakeitimuose. Pataisose numatyta, kad naftos produktai (degalai) iki 200 litrų neapmokestinami akcizais, jei jie skirti konkrečiai komercinei transporto priemonei, atvykstančiai į Latviją iš trečiųjų šalių, eksploatuoti. Tačiau jei degalų kiekis transporto priemonėje viršys šią ribą, įvažiuoti į Latviją bus draudžiama.

Anksčiau tokių apribojimų nebuvo ir transporto priemonės iš trečiųjų šalių galėjo įvažiuoti į Latviją su pilnais degalų bakais, neapmokestinant viso standartinio bako. Nuo šiol pasienio su Rusija ir Baltarusija punktuose muitinės pareigūnai tikrins degalų kiekį komercinių transporto priemonių bakuose. Jei bus nustatyta, kad degalų kiekis viršija 200 litrų, vežėjas turės grįžti į kilmės šalį.

Sunkvežinio degalų pildymas

Šis apribojimas įvestas siekiant sumažinti nelegalių degalų judėjimą ir užtikrinti sąžiningesnes sąlygas ES vežėjams. Anksčiau ES registruotiems vežėjams buvo leidžiama iš Rusijos išvežti 150 litrų degalų (su 50 litrų paklaida), o trečiųjų šalių vežėjai galėjo įvežti iki 1 500 litrų degalų. Tokia padėtis kėlė pavojų, kad teisėtai įvežti degalai pateks į nelegalią rinką.

Nustatydama naują 200 litrų ribą, tikimasi sumažinti nelegalaus degalų judėjimo riziką ir užtikrinti vienodas konkurencijos sąlygas.

Šaltinis: Dzentlmenis.lv

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

3 Komentarai

guest
3 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Sau
Sau
prieš 5 mėnesių

Baigia pasaulys išprotėti.

Vataip
Vataip
prieš 5 mėnesių

Tai dabar fūristai pasienyje išpils į bakelius ir užkasinės po medžiais 🤣🤣 kad grįžtant atgal susipilti

Ajo
Ajo
prieš 5 mėnesių

Seniai reikėjo tai padaryti.

Panašūs straipsniai
Carsharing Vokietijoje

Vokietijoje buvo įrengtas papildomas kelio ženklas 1010-70 „Automobilių dalijimasis“

Miestų transporto politikos formavimas šiandien susiduria su itin sudėtingais iššūkiais. Kaip derinti...

Elektriniai autobusai Europoje

Europos elektrinių autobusų revoliucija: 108 tūkstančiai iki 2030 metų – ambicija ar realybė?

Europos Komisijos paskelbta ataskaita apie komercinių elektrinių transporto priemonių rinką atskleidžia ambicingą...

Elektromobilių kainos, kaip išsirinkti

Vokietijos elektromobilių paradoksas: kai elektra tampa brangesne už benziną

Vokietijos elektromobilių rinkoje susiklostė paradoksali situacija – šalis, kuri save pozicionuoja kaip...

Siauriausias automobilis pasaulyje

Siauriausias pasaulyje automobilis – „Fiat Panda“ sugrįžo su sensacija

Italijos Pandino miestelyje, žaviame Kremonos provincijos kampelyje, dar kartą susibūrė automobilių entuziastai...