Smarkiai sumažėjus bendrovės pelnui, „Mercedes-Benz“ tikisi atgaivinti maržas. Ji skelbia toliau mažinsianti sąnaudas ir didinsianti automobilių su vidaus degimo varikliais skaičių savo naujoje gaminių gamoje. Elektromobilių bus šiek tiek mažiau.
Po praėjusiais metais patirto „Mercedes“ elektromobilių pardavimų nuosmukio Vokietijos prabangių automobilių gamintojas dabar nori persiorientuoti į vidaus degimo varikliais varomų automobilių asortimentą. Iki 2027 m. pabaigos „Mercedes“ ketina išleisti 19 naujų vidaus degimo variklio automobilių modelių ir 17 akumuliatorinių elektromobilių, pranešė „Reuters“.
Nauja sena strategija
Dauguma naujų modelių bus aukščiausios kainų kategorijos, o tai sutampa su senąja bendrovės strategija, pagal kurią parduodama mažiau automobilių, bet gaunama didesnė marža.
„Strategija, pagal kurią vertė teikiama pirmenybė kiekiui, išlieka – jos neatsisakyta“, – ‚Reuters‘ cituoja finansų direktorių Haraldą Wilhelmą, kuris taip pat pridūrė, kad geros naujienos maržoms yra tai, kad vidaus degimo varikliu varomi automobiliai ir toliau parduodami daug geriau nei elektromobiliai.
H. Wilhelmas taip pat sakė, kad bendrovė ketina perkelti daugiau savo gamybos į Kiniją ir JAV, o tai turėtų apsaugoti ją nuo didėjančios prekybos įtampos, įskaitant JAV prezidento Donaldo Trumpo grasinimus nuo balandžio mėn. įvesti 25 proc. tarifą visoms importuojamoms transporto priemonėms.
Niūrios perspektyvos
Mercedes-Benz teigė, kad 2024 m. 30 proc. sumažėjus pelnui ir 40 proc. sumažėjus lengvųjų automobilių padalinio pelnui, šių metų pelno sumažėjimas bus dar didesnis. Šiais metais lengvųjų automobilių padalinyje bendrovė tikisi tik 6-8 proc. pelno normos.
Ši niūri prognozė prieštarauja paskutinę 2022 m. kapitalo rinkų sesijos dieną pristatytai optimistinei vizijai, pagal kurią pakoreguota pardavimų grąža turėtų siekti iki 14 proc. gerais laikais ir ne mažiau kaip 8 proc. sunkiais laikais.
Sąnaudų mažinimas
Iki 2027 m. „Mercedes-Benz“ planuoja 10 proc. sumažinti gamybos sąnaudas, o iki 2030 m. – dvigubai daugiau, t. y. viršyti 2020 m. pradėtą vykdyti planą, pagal kurį 2019-2025 m. sąnaudos turi būti sumažintos 20 proc.
Kaip ketvirtadienį pranešė bendrovės finansų direktorius, ji neketina uždaryti gamyklų Vokietijoje, tačiau vieno iš savo modelių gamybą iš vidaus rinkos perkels į gamyklą Vengrijoje, kur sąnaudos yra 70 proc. mažesnės nei Vokietijoje.
Šaltinis: forsal.pl
Parašyti komentarą