Vokietijos automobilių pramonė atsidūrė ties žlugimo riba: „Volkswagen“, BMW, „Audi“ ir „Mercedes“ pranešė apie smarkiai sumažėjusį pelną

1 min. skaitymo

Didžiausi Vokietijos automobilių gamintojai pranešė apie smarkiai sumažėjusį pelną. Bendrovės svarsto galimybę uždaryti gamyklas ir atleisti darbuotojus.

 

Trečiąjį 2024 m. ketvirtį „Volkswagen“ pelnas sumažėjo 64 proc. iki 1,58 mlrd. eurų, daugiausia dėl sumažėjusių pardavimų Kinijoje ir didelių restruktūrizavimo išlaidų. Volkswagen“ ruošiasi uždaryti tris gamyklas Europoje, todėl bus atleista dešimtys tūkstančių darbuotojų.

Taip pat skaitykite: „Volkswagen“ darbuotojai rimtai supyko, grasinama beprecedenčiu streiku ir konfliktu, kokio Vokietija „nematė dešimtmečius“

„Turime dėti daugiau pastangų, kad išliktume konkurencingi. Bet koks delsimas čia būtų neatsakingas“, – sakė VW grupės vyriausiasis finansininkas Arno Antlicas (Arno Antlitz).

Audi pajamos sumažėjo 91 proc. iki 106 mln. eurų, o pagrindinė priežastis – smarkiai sumažėję pardavimai Europos, Kinijos ir JAV rinkose. Reaguodama į tai, bendrovė svarsto galimybę uždaryti Briuselio gamyklą, o tai palies 3 000 darbuotojų.

BMW pelnas trečiąjį ketvirtį sumažėjo 84 %, o „Mercedes-Benz“ grynasis pelnas sumažėjo 54 %.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Pasidalinkite šiuo straipsniu
Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.
guest
3 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Patarimas
Patarimas
prieš 7 mėnesių

Neperku vokiškų, važinėju prancūziškom.

Darius
Darius
prieš 7 mėnesių

Kam rasineti tokias nesąmones apie žlugimą, kai pvz. VW EU padidino savo rinkos dali. Vienas paraše nesamone, kiti kopijuoja kaip papūgos. Situacija paprasta. EU auto rinka nuo 2019 susitraukė daugiau nei 10 proc. Vw uždaro perteklinius pajėgumus ten ,kur jie brangiausiai atseina t.y. Vokietijoje. Darbo val. cia 60 eur, Vengrijoje, Slovakijoje, Cekijoje 20-30 eur.

Dince
Dince
prieš 6 mėnesių
Atsakinėti į  Darius

Sutinku.Raso kazkokius vejus ir tiek…Pasidomekite kiek vien VW turi gamyklu Kinijoje,o tada rasykite,kad jiems yra blogai!!!Tiesiog yra per brangu islaikyti gamyklas EU ir viskas;)Todel ir bando paverkti,kad jiems blogai.Kinai prigamino masinu uz geresne kaina ir kokybe,o sitiems dega jau uzpakalis;)