Pradžia Straipsniai Automobiliai / Transporto priemonės Vokietijos automobilių pramonė baiminasi milijardinės baudos už CO2 reikalavimų nesilaikymą
Automobiliai / Transporto priemonėsVerslas

Vokietijos automobilių pramonė baiminasi milijardinės baudos už CO2 reikalavimų nesilaikymą

ES gali persvarstyti pernelyg griežtas CO2 priemones automobilių gamintojams
Dalintis

Dėl grėsmės, kad 2025 m. automobilių gamintojams bus skirtos didelės baudos už aplinkosaugos reikalavimų nevykdymą, Europos automobilių gamintojai patirs didelių ekonominių nuostolių. Vokietija pradeda priešintis Briuselio klimato sankcijoms.

 

Vokietijos automobilių pramonė ir taip išgyvena sunkų laikotarpį, o dabar ES klimato sankcijos Vokietijos automobilių gamintojams gali kainuoti milijardines baudas.

Vokietijos ekonomikos ministras Robertas Habeckas jau pradėjo atvirai kalbėti apie galimus ES finansinius spąstus. Situaciją, susijusią su klimato apribojimais, aprašo verkehrsrundschau.de.

Nuo kitų metų klimato reikalavimai automobilių gamintojams taps griežtesni. Pagal šiuo metu galiojančius ES teisės aktus gamintojams gresia baudos, jei jie viršija vadinamuosius ES klimato tikslus automobilių pramonei. Tai reiškia, kad nustatomas išmetamo CO2 kiekio vienam kilometrui limitas – vidutinė visų per metus ES įregistruotų transporto priemonių vertė.

Co2 automobilių tarša

Šiuo metu ši vertė yra 115,1 g CO2 vienam kilometrui vienai transporto priemonei. Tikimasi, kad 2025 m. ji sumažės iki 93,6 gramo, o 2030 m. – iki 49,5 gramo. Jei šio standarto bus nepaisoma, gamintojai turės mokėti baudas už per didelį išmetamo CO2 kiekį.

Šiuo metu transporto priemonėms šio tikslo pasiekti nepavyksta, nes Vokietijos gamintojai kovoja su silpnais pardavimais ir didelėmis perėjimo prie elektrinių pavarų sąnaudomis.

Vokietijos Federacinės Respublikos ekonomikos ir klimato apsaugos ministras nori užkirsti kelią galimoms ES klimato baudoms automobilių gamintojams. Jis siūlo, kad galimas baudas 2025 m. būtų galima kompensuoti automobilių bendrovėms 2026 ir 2027 m.

Pasak Habecko, baudos turėtų būti lankstesnės – automobilių bendrovės turėtų būti skatinamos judėti į priekį ir „nemokėti milijardinių baudų šioje situacijoje, kuri joms ir taip yra sunki“.

Įvertinkite šį straipsnį:

😡  
😕  
😐  
🙂  
😍  

Kraunami duomenys...

Autorius
Adomas Račkauskas

Adomas Račkauskas – KAIPKADA.LT portalo straipsnių autorius ir ekspertas automobilių, technikos, transporto bei verslo srityse. Jo straipsniai padeda skaitytojams suprasti naujausias transporto tendencijas, technologinius sprendimus ir verslo strategijas.

Parašyti komentarą

guest
0 Komentarai(ų)
Naujausi
Seniausi Daugiausiai balsavo
Įterpti atsiliepimai
Žiūrėti visus komentarus
Panašūs straipsniai
Įspėjimai dėl bankomato

Artėja bankomatų pokyčiai Lietuvoje: nauji reikalavimai nuo birželio 28 d.

Jau po savaitės – 2025 m. birželio 28 d. – Lietuvoje, kaip...

Kelių mokesčių rinkliavos / Tatiana Diuvbanova / Shutterstock.com

Būkite atsargūs atostogaudami. Vagys naudoja naują metodą vadinamą „prie vartų“

Policija Europoje vis dažniau įspėja apie naują vagių metodą, kuris daugiausia nukreiptas...

Nike prekės ženklas / frantic00 / Shutterstock.com

„Nike“ gelbėjimo planas su Kim Kardashian kol kas atidėtas

„Nike“ paskelbė, kad 2025 m. pavasarį planuotas naujo moteriškos sportinės aprangos prekės...

Exlantix automobiliai

Prognozuojama, kad iki 2030 m. Indija taps ketvirta pagal dydį elektromobilių gamintoja, o Kinija pirmaus

Remiantis nauju „Rhodium Group“ tyrimu, iki 2030 m. Indijos elektrinių keturračių transporto...