Artėjant septintosios kartos „Volkswagen Transporter“ premjerai, gamintojas atskleidžia įdomių detalių apie automobilį.
Pasak „Volkswagen komercinių automobilių“ vyriausiojo dizaino vadovo Alberto Kirzingerio, tai yra sėkmingo „Volkswagen Transporter 6.1“ išplanavimas, tačiau modernesnis. Jame derinamos sudėtingos funkcijos, patvarios medžiagos ir stilingi dizaino sprendimai. Platų skaitmeninių funkcijų spektrą papildo fiziniai elementai, pavyzdžiui, mygtukai, todėl valdymą gerokai palengvina.
Variklis užvedamas be rakto įjungimo mygtuku, esančiu šalia 12 colių prietaisų skydelio ekrano ir 13 colių daugialypės terpės ekrano. Automatinės pavarų dėžės perjungimo svirtis montuojama ant vairo kolonėlės kaip standartinė arba papildoma įranga (priklausomai nuo pavaros tipo), tačiau rankinio valdymo pavarų svirtis vis dar yra priekiniame skydelyje. Neliko stovėjimo stabdžio svirties, ją pakeitė priekiniame skydelyje esantis mygtukas, kuris atlaisvina papildomą erdvę keleivių kojoms. Centrinės konsolės priekyje atsirado didelių puodelių laikiklių, taip pat atsirado daugiau vietos įvairiems daiktams susidėti.
Priklausomai nuo ratų bazės ir stogo aukščio, naujojo „Transporter“ bagažinės tūris svyruoja nuo 5,8 iki 9,0 kubinių metrų. Jame galima sutalpinti iki trijų europadėklų.
Speciali vieta salone skirta įvairiems prietaisams prijungti. Čia yra ne tik USB-A, USB-C ir 12 V lizdai, bet ir 230 V maitinimo šaltinis. Dyzeliniuose automobiliuose 230 V (400 W) kištukinis lizdas standartiškai montuojamas vairuotojo sėdynės apačioje. Kalbant apie hibridines ir tik elektrines versijas, du papildomi 230 V kištukiniai lizdai įrengti galiniuose D statramsčiuose. Todėl bendra trijų lizdų galia siekia 2300 W, todėl galima prijungti bet kokį elektrinį įrankį.
Parašyti komentarą