„Volkswagen” grupė traukiasi nuo savo strategijos pereiti prie visiškai elektrinių transporto priemonių.
Pagrindinė VW markė, kuri ID elektromobilių šeimą reklamavo kaip pagrindinį savo ateities elementą, pripažino, kad dėl lėtėjančių EV automobilių pardavimų jai reikės daugiau iš tinklo įkraunamų hibridinių transporto priemonių.
Tai naujausia VW elektrifikavimo strategijos korekcija po to, kai bendrovė susidūrė su kelių modelių problemomis ir atsiliko Kinijoje, kurioje dabar dominuoja vietiniai prekių ženklai.
Be to, automobilių gamintojas atidėjo planus pritraukti išorės investuotojų į savo baterijų padalinį ir atšaukė 2 mlrd. eurų vertės elektrinių transporto priemonių gamyklos statybą Vokietijoje.
Iš tikrųjų „Volkswagen” parduoda tiek daug benzinu varomų automobilių, kad kitais metais gali viršyti nustatytą išmetamųjų teršalų ribą. VW grupės generalinis direktorius Oliveris Blumas kreipėsi į Europos reguliavimo institucijas, prašydamas sušvelninti baudas.
Šis staigus krypties pasikeitimas įvyko praėjus vos trejiems metams po to, kai dėl agresyvios VW kampanijos, kuria Europos Sąjungoje buvo siekiama skatinti BEV automobilius, kilo nesutarimų tarp bendrovės ir kai kurių jos kolegų regione. VW buvo priversta suaktyvinti savo elektrifikavimo pastangas po to, kai bendrovė pastatė ant švarių dyzelinių variklių ir buvo pagauta sukčiaujanti atliekant išmetamųjų teršalų bandymus, todėl buvo priversta smarkiai pereiti prie elektrinių transporto priemonių.
VW nėra vienintelė, kuriai reikia permąstyti savo strategiją, nes elektromobilių rinka lėtėja. Šalys, įskaitant Vokietiją ir Švediją, sumažino arba panaikino subsidijas elektra varomiems automobiliams, kurie vis dar dažnai yra brangesni už benzinu varomus analogiškus automobilius, o tai kenkia visam sektoriui.
Parašyti komentarą