Parodoje CES 2024 „Volkswagen” paskelbė apie „ChatGPT” integravimą į keletą modelių. Tai svarbus žingsnis automobilių asistentų evoliucijoje, peržengiant pagrindinių komandų ribas ir pereinant prie natūralesnės ir informatyvesnės žmogaus ir automobilio sąveikos patirties. Anksčiau „Volkswagen” automobilių savininkai naudojosi IDA balso asistentu, kad galėtų prašyti pagrindinės informacijos, naršyti ir atlikti įprastas užduotis.
Integravus „ChatGPT” atveriamas naujas lygmuo, leidžiantis išplėsti dirbtinio intelekto galimybes už paprastų komandų ribų. Pasak bendrovės, dabar naudotojai gali užmegzti dialogą su balso asistentu, užduoti sudėtingus klausimus ir gauti su kelione susijusią kontekstinę informaciją. Tai taip pat turėtų padaryti vairavimą saugesnį, nes sumažina išsiblaškymą ir išlaiko vairuotojo dėmesį kelyje. Sąveika vyksta balsu ir nereikalauja jokios navigacijos jutikliniame ekrane. Privatumas taip pat išlieka svarbiausiu prioritetu: pokalbiui pasibaigus visi klausimai ir atsakymai iš karto ištrinami.
Kol kas bendrovė planuoja naudoti „Cerence CaLLM” kalbos modelį, kuris palaiko apie 10 tūkst. klausimų ir atsakymų. Pagrindinė tema – automobiliai ir viskas, kas su jais susiję. Bus tam tikrų apribojimų, todėl sistema negalės atsakyti į kai kurias naudotojų užklausas.
Pirmieji „Volkswagen” modeliai, kurie palaikys „ChatGPT”: ID.7, ID.4, ID.5 ir ID.3 elektromobiliai, taip pat atnaujinti „Tiguan”, „Passat” ir „Golf”. Šio atnaujinimo tikimasi antrąjį šių metų ketvirtį.
Parašyti komentarą