Volkswagen pristatė naująjį Tera krosoverį, skirtą Brazilijos rinkai, kur jis konkuruos su Fiat Pulse ir Renault Kardian modeliais. Pristatymas buvo neįprastas tuo, kad vyko Brazilijos karnavalo metu, kuris automobiliui suteikė liaudiško prieskonio. Sukurtas „Volkswagen“ Brazilijos padalinio ir skirtas gaminti vietinėje Taubato gamykloje, „Tera“ patenka tarp „Nivus“ ir „T-Cross“ modelių, taip pat gali pakeisti kai kurias „Polo“ versijas.
Techniškai „Tera“ yra artimas „Polo“ hečbekui, sukurtas ant priekiniais ratais varomos MQB-A0 platformos. Po automobilio kapotu kol kas skelbiama apie vieną jėgos agregatą – trijų cilindrų 1,0 TSI turbininį variklį, išvystantį 116 arklio galių, suporuotą su šešių laipsnių automatine pavarų dėže.
Viršutinės versijos įranga žada būti gana turtinga savo klasei, įskaitant LED optiką, 10 colių skaitmeninį prietaisų skydelį, „Volkswagen Play Connect“ multimedijos sistemą su vietinių internetinių paslaugų palaikymu, belaidį įkrovimą, kontūrinį apšvietimą ir 17 colių ratlankius. Krosoveris taip pat turi keletą velykinių kiaušinių, pavyzdžiui, užrašą „Trip Mode On“ bagažinėje ir „Beetle“, „Gol“ ir „Tera“ siluetus ant galinio stiklo, kurie pabrėžia jo „liaudies“ statusą.
Manoma, kad „Volkswagen Tera“ kaina Brazilijoje svyruos nuo 100 000 iki 140 000 R$, t. y. 17 000 iki 24 000 JAV dolerių. Pardavimus planuojama pradėti pirmąjį šių metų ketvirtį. Naujasis krosoveris sukurtas siekiant sustiprinti „Volkswagen“ pozicijas Brazilijos rinkoje, siūlant nebrangų ir funkcionalų automobilį.
Ir kodėl mums tai turėtų būti aktualu? Gal tokius straipsniu reikėtų rašyti Brazilijoje?