Po neseniai įvykusios revoliucijos bendrovės vadovybėje „Volvo“ grįžta prie senų ir gerai pažįstamų sprendimų. Kinijos konglomeratui „Gelly“ visiškai priklausantis Švedijos prekės ženklas atsiprašė savo buvusio generalinio direktoriaus, pranešė „Reuters“. Bendrovė ką tik paskelbė, kad į generalinio direktoriaus pareigas grįžta Hakanas Samuelssonas.
Švedams prireikė vos dvejų metų, kad grįžtų prie senų sprendimų. H. Samuelssonas, vadovavęs bendrovei nuo 2012 iki 2022 m., pakeis nuo 2022 m. grupei vadovavusį Jimą Rowaną. Kaip aiškina bendrovė, šis sprendimas susijęs su iššūkiais, su kuriais susiduria „Volvo“, įskaitant didėjantį tarifų spaudimą ir besikeičiančias geopolitines sąlygas. Akivaizdu, kad bendrovė nori išgyventi sunkius laikus su 74 metų Samuelssonu.
Sugrįžimas prie patikrintos lyderystės
Kaip praneša „Reuters“, Samuelssonas perėmė vadovavimą, kai JAV prezidentas Donaldas Trumpas įgyvendino savo grasinimus įvesti naujus muitus importuojamiems automobiliams. Šią savaitę įsigalios 25 proc. tarifas ne JAV pagamintoms transporto priemonėms, kuris gali rimtai paveikti Europos ir Azijos automobilių bendroves.
Volvo Cars stebėtojų tarybos pirmininkas Erikas Li pabrėžė, kad bendrovė susiduria su sparčiai besikeičiančiomis technologijomis ir didėjančia konkurencija.
„Hakanas turi daug žinių apie mūsų grupę ir pasižymi retu gilių pramonės žinių, aiškios strategijos ir įrodyto vadovavimo deriniu”, – sakė E. Li.
Volvo laukia sunkūs laikai
Nuo 2021 m., kai „Volvo Cars“ akcijos buvo įtrauktos į biržos sąrašus, jų vertė sumažėjo beveik 70 proc. Pirmadienį po rytinės sesijos akcijų kaina nukrito dar 1,2 proc. ir pasiekė žemiausią kada nors buvusį lygį, o šiuo metu nėra jokių veiksnių, galinčių pakeisti šią tendenciją.
Samuelssonas pareigas pradės eiti jau antradienį, balandžio 1 d. Kaip praneša „Reuters“, švedas generalinio direktoriaus pareigas eis dar dvejus metus, kol bus paskirtas ilgalaikis jo įpėdinis. Sugrįžimas pas patikrintą vadovą gali reikšti, kad „Volvo“ siekia atkurti rinkos pasitikėjimą ir sustiprinti savo pozicijas sparčiai besikeičiančioje pramonės šakoje.
Kaip nurodo „Reuters“, praėjusį mėnesį „Volvo Cars“ įspėjo, kad 2025 m. bendrovei gali būti itin sunkūs. Konglomeratas numato, kad bus sunku išlaikyti 2024 m. pardavimų ir pelningumo lygį. Tuo tarpu „Geely Sweden“, valdanti investicijas į Europos prekės ženklus, atsisakė komentuoti šį klausimą.
Tuo tarpu Donaldas Trumpas trečiadienį, kurį pavadino „išlaisvinimo diena“, paskelbė apie tolesnį muitų taikymą. Naujų kliūčių įvedimas gali dar labiau apsunkinti Europos gamintojų, įskaitant „Volvo“, padėtį.
Šaltinis: Moto.pl
Jai firma keliauja iš vienų rankų į kitus gero nieko ne bus. Taip buvo visada.
Viskas parduota kinams ir volvo ir absoliut vodka