Pastaraisiais metais tapo įprasta skeptiškai vertinti Kinijos automobilių pramonės bandymus įsitvirtinti aukščiausios klasės segmente. Tačiau naujojo „Voyah Free+“ krosoverio startas – tai nebe bandymas, o galinga paraiška į lyderystę. Žaibiškas populiarumas – 10 000 išankstinių užsakymų per mažiau nei parą – nėra atsitiktinumas. Tai ketverių metų darbo, milžiniškų investicijų ir, svarbiausia, strateginės partnerystės su technologijų gigante „Huawei“ rezultatas. Panagrinėkime, kas slypi po šio modelio kapotu ir kodėl Europos konkurentai turėtų atidžiai jį stebėti.
Galia ir evoliucija: daugiau nei tik atnaujinimas
Nors formaliai „Voyah Free+“ vadinamas atnaujinimu, iš esmės tai yra kruopščiai permąstytas ir iš naujo sukonstruotas automobilis. 500 mln. juanių (apie 70 mln. JAV dolerių) investicijos ir 1366 atlikti patobulinimai kalba patys už save. Gamintojas neapsiribojo kosmetiniais pakeitimais. Išsaugojęs solidžius matmenis (ilgis – beveik 5 metrai, bazė – arti 3 metrų), kurie garantuoja erdvų saloną ir komfortą, „Voyah“ inžinieriai daugiausiai dėmesio skyrė važiuoklei, ergonomikai ir vairavimo patirčiai.
Hibridinė sistema su 1,5 litro turbobenzininiu varikliu, veikiančiu kaip generatorius, yra patikrintas ir efektyvus sprendimas. Tačiau pasirinkimo laisvė tarp 292 AG versijos su vienu varikliu ir įspūdingos 476 AG keturiais ratais varomos versijos leidžia modeliui konkuruoti skirtingose galios kategorijose. Tai ne tik užtikrina puikią dinamiką, bet ir parodo technologinį lankstumą.
„Huawei“ efektas: smegenys, keičiančios viską
Vis dėlto tikrasis „Voyah Free+“ išskirtinumas ir populiarumo raktas yra gili „Huawei“ technologijų integracija. Tai nėra tik dar vienas ekranas su išmaniojo telefono sąsaja. Čia kalbama apie dvi esmines sistemas, kurios pakelia automobilį į naują lygį.
- „Harmony OS 5“ informacinė ir pramogų sistema: Tai ne „Android Automotive“ su papildomu apvalkalu. Tai nuo pamatų sukurta operacinė sistema, optimizuota sklandžiam darbui, greitam atsakui ir intuityviam valdymui. Ji leidžia sukurti vientisą ekosistemą tarp vairuotojo telefono, laikrodžio ir automobilio, užtikrindama patogumą, kurio iki šiol galėjo pavydėti net aukščiausios klasės vokiečių gamintojai.
- „Huawei Qiankun Intelligent Driving ADS 4“: Tai yra svarbiausias koziris. Pažangi autonominio vairavimo sistema, aprūpinta ant stogo montuojamu lidaru (šviesos radaru), yra tiesioginis iššūkis „Tesla Autopilot“ ir kitoms Vakarų sistemoms. Lidaro naudojimas užtikrina gerokai tikslesnį aplinkos suvokimą prastomis oro sąlygomis ar esant sudėtingam apšvietimui – ten, kur vien kameromis paremtos sistemos kartais klysta. Tai ne tik komforto, bet ir saugumo klausimas, rodantis Kinijos gamintojų ambicijas pirmauti autonominio vairavimo srityje.
Išvada: strateginis smūgis rinkai
„Voyah Free+“ sėkmė yra pavojaus signalas nusistovėjusiems prabangių automobilių gamintojams. Kinai išmoko savo pamokas: nebeužtenka kopijuoti dizainą ar pasiūlyti mažesnę kainą. Laimi tas, kas pasiūlo geresnes technologijas ir sklandesnę vartotojo patirtį.
Sujungus solidų inžinerinį pagrindą (erdvė, galia, komfortas) su pažangiausiu skaitmeniniu „protų centru“ iš „Huawei“, „Voyah“ sukūrė produktą, kuris yra patrauklus ne tik savo kaina, bet ir realia verte. Tai nebėra „kiniškas automobilis“ su kompromisais. Tai technologijomis trykštantis aukštos klasės krosoveris, kuris meta pirštinę visam premium segmentui. Klausimas nebėra ar tokie automobiliai kaip „Voyah Free+“ taps rimtais konkurentais Europoje, o kada tai įvyks. Ir panašu, kad tas laikas artėja greičiau, nei daugelis tikėjosi.
Straipsnis parengtas KAIPKADA.LT pasitelkiant dirbtinį intelektą.
Parašyti komentarą