Viena iš karščiausių šios vasaros mados sensacijų – paprastas pintas krepšys iš IKEA, kurio kaina tėra 10 eurų, tačiau jo poveikis socialiniuose tinkluose – milijoninis.
Šis nepretenzingas krepšys, kurį iš pradžių IKEA siūlė naudoti namams – žurnalams, pledams ar smulkmenoms laikyti, dabar tapo geidžiamu vasaros aksesuaru, kurį pastebėjo ir išgarsino TikTok mados bendruomenė.
Nuo namų daikto iki vasaros stiliaus ikonos
Mada visuomet geba peržengti ribas. Ji kuria naujus kontekstus, žaidžia su forma ir funkcija. Būtent taip šiandienos boho stiliaus herojus – pintas IKEA krepšys – pateko į gatvės stiliaus elitą. Su trupučiu kūrybiškumo ir stiliaus drąsos jis tapo erdviu, lengvu ir neabejotinai vasarišku krepšiu, kurį dabar galima pamatyti ne tik prekybos centre, bet ir ant stilingiausių miestų gatvių, pliažų ar net festivalio pievų.
Jo natūralus dizainas ir tekstūra idealiai dera su lininėmis suknelėmis, pintomis skrybėlėmis, espadrilėmis ir akiniais nuo saulės. Jis atrodo natūraliai, bet ne prastai – kaip tik tai, ko reikia 2025-ųjų vasarai.
Vienas krepšys – tūkstantis interpretacijų
Didžiausias šio krepšio privalumas? Galimybė personalizuoti. Prie rankenos pririšta margaspalvė skarelė, mažas rankų darbo pakabukas ar subtili džiovintų gėlių puokštė – ir tavo krepšys tampa vienetiniu. Instagram nuotraukose tai atrodo tarsi atsitiktinai pagautas grožis – nors kiekviena detalė čia apgalvota.
Šis krepšys jau tapo nuolatiniu svečiu socialinių tinklų stiliaus įkvėpimuose. Jo estetiškas paprastumas, universalumas ir neįtikėtina kaina – kombinacija, kuriai sunku atsispirti.
Parašyti komentarą